quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Is niets persoonlijks aan hoor, ik zeg toch dat het kan, maar dat ik een indruk erbij heb. Niet zo overdreven gevoelig alstublieft.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:33 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet persoonlijk maken.
haha rustagggquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is niets persoonlijks aan hoor, ik zeg toch dat het kan, maar dat ik een indruk erbij heb. Niet zo overdreven gevoelig alstublieft.
Hij noemde zichzelf chronisch ziek en zei dat Tim dat tegen hem kon gebruiken. Ben benieuwd waar hij dan geld van vangtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef yaello het volgende:
[..]
Het valt onder de chronische slaapproblemen, dus vandaar dat Jessie het chronisch noemde en hij er elk jaar geld voor vangt. That's all.
Ja haha en het mooie is dat ze op d'r tenen was getrapt toen van de week iemand het lust noemde. Maar het was ook echt geen liefde.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
nou Sjelle heeft het woord chick naar next lvl verheven, met dr waffel vol respect, wat een dom wijf, toen ze wel een realtie had met Gerrrit mocht het geen lust zijn, en nu heeft ze alleen lust en een ex, en ze vindt het prima, schiet mij maar lek
Daarom vind ik je fonetische Tjik van Shelly heel goed gevonden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
nou Sjelle heeft het woord chick naar next lvl verheven, met dr waffel vol respect, wat een dom wijf, toen ze wel een realtie had met Gerrrit mocht het geen lust zijn, en nu heeft ze alleen lust en een ex, en ze vindt het prima, schiet mij maar lek
Koffiebonen roosteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef Chanel5 het volgende:
Wat staat die \Jes die pan te schuren zeg.
Hij was helemaal opgeladen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:41 schreef Crabapple het volgende:
@:FreshFruit ik heb Brandon nog nooit zo lang achter elkaar horen praten
quote:
Gelukkig, is Mylene vrij voor Jensiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik zie Gerrit en Mylène zelden samen of gesprekken hebben
Jens valt op vrouwen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Gelukkig, is Mylene vrij voor Jensie
Die kennen elkaar en weten dus allebei ondertussen wel wat voor rot vlees ze in de pan hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik zie Gerrit en Mylène zelden samen of gesprekken hebben
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die kennen elkaar en weten dus allebei ondertussen wel wat voor rot vlees ze in de pan hebben
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die kennen elkaar en weten dus allebei ondertussen wel wat voor rot vlees ze in de pan hebben
Samen met Jessie, die er niet vies van isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel roddelen over Shelly met haar jaloerse dikke lichaam
Lekker verse koffie van Jessie, compleet met zijn lichaamssappenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:52 schreef Angelique61 het volgende:
En maar blazen in die bonen spuug alles derin.
Bleghhhhquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker verse koffie van Jessie, compleet met zijn lichaamssappen
lol. Wat doet merel nou eigenlijk ? Behalve vloggen, en wijn drinkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Merel doet nu net of ze zo hard werkt, maar zat zelf altijd met Brenda in het hutje
Dat zag ik ook. Heb er weer genoeg van gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:52 schreef Angelique61 het volgende:
En maar blazen in die bonen spuug alles derin.
Hahaha dat zou heeeel bijzonder zijn. Maar wie weetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik heb het idee dat Jessie Lotus leuk vind en daarom zo naar doet
Ze had het over Lotus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Merel denkt dat ze heel erg gaat botsen met Myl
Een mooi souvenir voor de fans: gratis bonus DNA van ome Jessiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Merel denkt dat ze heel erg gaat botsen met Myl
#inkoppertjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:54 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
lol. Wat doet merel nou eigenlijk ? Behalve vloggen, en wijn drinken
Hoezo dat dan weer? Welke lichaamssappenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Maar ik geloof geen seconde dat die gevoelens wederzijdd zijn. Lotus moest hem al meteen nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik heb het idee dat Jessie Lotus leuk vind en daarom zo naar doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |