abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2019 @ 12:43:45 #51
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185339452
Eindstand: hij heeft laten afweten met carnaval. Nog een heel gesprek gehad met een vriend van mij en hij vertelde dat hij me beter gunt dan hem. Hij schijnt iemand te zijn waar je niet echt op kan rekenen (vaak afzeggen etc). Een hele aardige jongen, maar de rest was het ook wel erovereens dat ze mij iemand gunnen die moeite voor me wil doen, en hij zou daar niet de juiste persoon voor zijn -volgens hen-

Dus dit is een lastige..
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185339638
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:43 schreef Kopjechino het volgende:
Eindstand: hij heeft laten afweten met carnaval. Nog een heel gesprek gehad met een vriend van mij en hij vertelde dat hij me beter gunt dan hem. Hij schijnt iemand te zijn waar je niet echt op kan rekenen (vaak afzeggen etc). Een hele aardige jongen, maar de rest was het ook wel erovereens dat ze mij iemand gunnen die moeite voor me wil doen, en hij zou daar niet de juiste persoon voor zijn -volgens hen-

Dus dit is een lastige..
Ik zie niet in waarom het lastig is. Het gaat er niet om wat anderen van hem vinden he. Het gaat er om dat JIJ hem leuk vind. Iedereen heeft andere ervaringen met mensen. Natuurlijk kan zoiets als vaak afzeggen een terugkerend punt bij hem zijn, maar je weet niet of hij dat ook bij jou zou doen. Of hij heeft gewoon goede redenen. Gewoon je gevoel volgen dus. Je vind hem leuk met een reden, wie weet loop je iets heel leuks mis omdat je luistert naar de ervaringen van anderen. Kan geen kwaad om die ervaringen in je achterhoofd te houden, maar uiteindelijk is het belangrijker dat je je eigen conclusies trekt/je eigen ervaringen op doet met hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')