Blijvertje wat mij betreftquote:Op maandag 4 januari 2021 15:13 schreef Evertjan het volgende:
Iemand gekeken naar Media Inside? Nieuw programma van Marcel en Gijs Groenteman
Wanneer en waar te zien?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijvertje wat mij betreftPrima duo met Gijs
Ik zag het.quote:
TV / [NPO3] Media Inside #1 Met Marcel van Roosmalenquote:Op zondag 10 januari 2021 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Die co-host is wel een typisch voorbeeld van een radiohoofd.
Hitler haalde zijn inspiratie uit Charlie Chaplin.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die van Roosmalen haalt zijn inspiratie wel erg vanuit Hans Dorresteijn heb ik zo de indruk.
Dezelfde intonatie en zwartgallige droogkloterigheid.
Marcel, de held die zegt wat ik denk.quote:
quote:
Ben momenteel met una paloma sanchez en beukers heel het dorp aan het afbrekenquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:26 schreef Evertjan het volgende:
zijn er nog fans van Marcel vandaag naar Wormer gegaan?
quote:
Hij kijkt uit om in April een degradatiespecial te maken op tv.quote:Op zondag 3 december 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
Wat zal ie momenteel van Vitesse vinden ?
Ha haquote:Op zondag 3 december 2023 12:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hij kijkt uit om in April een degradatiespecial te maken op tv.
quote:Mijnheer van Roosmalen vergeet er even bij te vermelden dat diezelfde boeren 6x meer uren werken dan deze vetbetaalde columnist. Daarnaast dragen de boeren, in tegenstelling tot overgewaardeerde columnisten, wel iets bij aan de Nederlandse samenleving. Maar het klinkt natuurlijk wel lekker om de boeren vetbetaalde zakkenvullers te noemen. Loop een keer een weekje mee met zo’n gemiddelde boer. Alhoewel, met uw fysieke gesteldheid is een week wellicht een beetje teveel van het goede. Misschien eerst eens met twee dagen beginnen. Kunt u daarna drie weken op de bank bijkomen en aan een nieuwe afzeik column werken.
Ik vermoed dat Marcel meer uren werkt dan de gemiddelde boer.quote:
Dacht dat je gestopt was met drinken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Marcel meer uren werkt dan de gemiddelde boer.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat je gestopt was met drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |