En wat doe jij kennelijk waarvan zij menen dan dat niet toegestaan is? Ik haal hier niets vreemds uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:19 schreef HeleViezeMan het volgende:
Het gaat om een directe concurrent die precies hetzelfde doet als ik for a living. Een van claims is dat meneer de concurrent hogere advertentiekosten heeft door mijn bedrijf en schade leidt.
Dit. Halve topics zijn zo vermoeiend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Het helpt als je de casus helemaal omschrijft, nu moeten we stukje bij beetje de informatie uit je peuteren om je mogelijkerwijs misschien eventueel te kunnen helpen
Loop ik dan niet het risico dat er ineens een rekening van duizenden euro`s op de mat ligt?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Niks tekenen. Niks betalen.
Eigen advocaat zoeken, echter pas wanneer ze je dagvaarden.
Reactie terug geven, ik doe X niet (ik doe Y). Ik betaal geen fluit. En zoek het uit.
Ja, en? Pas na een rechterlijke uitspraak gaat de teller lopen. Tot die tijd een dossier aanleggen en op elke brief van hen, netjes en beleefd reageren, in casu alle vorderingen afwijzen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:45 schreef HeleViezeMan het volgende:
Loop ik dan niet het risico dat er ineens een rekening van duizenden euro`s op de mat ligt?
Ja dit is het juist! Ze voeren als bewijs aan, dat de advertenties PRECIES op elkaar lijken. Zelfde foto`s, zelfde omschrijving. En beide van dezelfde bron.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:48 schreef Rewimo het volgende:
Laat ze maar eens met bewijzen komen dan.
Ik weet niet hoe het zit met auteursrecht van de makelaars waar je het dan wel vanaf haalt, maar kopieer je het letterlijk van die makelaars? (En die anderen dus ook?)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:50 schreef HeleViezeMan het volgende:
[..]
Ja dit is het juist! Ze voeren als bewijs aan, dat de advertenties PRECIES op elkaar lijken. Zelfde foto`s, zelfde omschrijving. En beide van dezelfde bron.
Dit kan toch geen bewijs zijn dat ik alles scrape van de databank?
Als je niet doet wat ze beweren, dan kan je kosten verhalen die jij maakt op hun.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:45 schreef HeleViezeMan het volgende:
[..]
Loop ik dan niet het risico dat er ineens een rekening van duizenden euro`s op de mat ligt?
Ik stel mijn volgers op de hoogte van nieuw aanbod en zij waarderen dit gigantisch. Soms zet ik er wat tekst bij en de andere keren kopieer ik het letterlijk. Dit doet het andere bedrijf ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met auteursrecht van de makelaars waar je het dan wel vanaf haalt, maar kopieer je het letterlijk van die makelaars? (En die anderen dus ook?)
Of verander je het wel tov de sites van de makelaars, en is het dan toch hetzelfde als die andere site?
Jij mag niet zonder meer foto's en teksten van andere sites integraal overnemen. Ook al doe je het niet op de manier die zij beweren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:55 schreef HeleViezeMan het volgende:
[..]
Ik stel mijn volgers op de hoogte van nieuw aanbod en zij waarderen dit gigantisch. Soms zet ik er wat tekst bij en de andere keren kopieer ik het letterlijk. Dit doet het andere bedrijf ook.
Dit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:41 schreef Fe2O3 het volgende:
Niks tekenen. Niks betalen.
Eigen advocaat zoeken, echter pas wanneer ze je dagvaarden.
Reactie terug geven, ik doe X niet (ik doe Y). Ik betaal geen fluit. En zoek het uit.
Diegene die hem lastig valt is niet de plaatser van de data (aldus ts).quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:59 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Jij mag niet zonder meer foto's en teksten van andere sites integraal overnemen. Ook al doe je het niet op de manier die zij beweren.
Ik zou niet tekenen, en als de sodemieter mijn 'bedrijfsvoering' staken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |