Pijn is maar een emotie.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, was maar een wilde gedachte
Let maar niet op de afgunst van Noel hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen kwoot noti's aanstaan, maar toch bedankt
Ik zit niet op school, ik zit op de uni. Tevens heb ik net een tijdje sociaal gedaan, maar nu moet ik wachten op een appie bestelling.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit jij nu niet op school?
Moet je dan niet sociaal doen ofzo?
Afgunstquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let maar niet op de afgunst van Noel hoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit niet op school, ik zit op de uni.
Triest deze reacties. Pure jaloezie. Meid, jouw quads zijn groter dan alle hersencellen van deze mensen bij elkaar. Dus jij zit goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:25 schreef xcachet het volgende:
Aandachtshoer wordt op dr plek gezet en anno 2019 is iedereen weer offended; https://www.thebestsocial(...)i-de-deur-open-doet/
Heeft hij iets om afgunstig op te zijn dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let maar niet op de afgunst van Noel hoor.
iK ZIt NiET oP sCHoOl iK ZiT oP DE uNiquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Triest deze reacties. Pure jaloezie. Meid, jouw quads zijn groter dan alle hersencellen van deze mensen bij elkaar. Dus jij zit goed![]()
![]()
Mijquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft hij iets om afgunstig op te zijn dan?
Ja. Ik help driepink graag als hij onjuiste bewoordingen gebruikt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
iK ZIt NiET oP sCHoOl iK ZiT oP DE uNi
Ken mensen op de basisschool die meer doen dan jij met je uni geneuzelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit niet op school, ik zit op de uni. Tevens heb ik net een tijdje sociaal gedaan, maar nu moet ik wachten op een appie bestelling.
alles voor de aandachtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:31 schreef xcachet het volgende:
Je lichaam showen maar oh wee als iemand commentaar heeft. Dat mag niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |