Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.quote:
Fijne pragmatische benadering.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.
Er is ook geen tijd voor wat anders met haarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt een vrouw die gemaakt is voor lust en meer niet :s
Nee, ze was heerlijk fel en je kwam niet zomaar aan haar kant.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus, stimo was toen zo labiel als wat Stop hoor
Studeer je nog steeds Filo?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik moet eigenlijk lezen, dus op fok zitten is studie ontwijkend gedrag
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omvang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Daarom gewoon niet met ze omgaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Enorm, vanaf tweede jaar studie ieder jaar bestuursjaartjes ed gedaan, nu ben ik slechts toegeworpen op het halen van 2 vakken die ik al heb gevolgd en het schrijven van een scriptie. Superkut. Weinig motivatie.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enorm, vanaf tweede jaar studie ieder jaar bestuursjaartjes ed gedaan, nu ben ik slechts toegeworpen op het halen van 2 vakken die ik al heb gevolgd en het schrijven van een scriptie. Superkut. Weinig motivatie.
Kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je er niet meer onderuit want ik haat het om te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |