Heb je altijd het idee gehad anders te zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe exact is dit een burn en niet iets wat al jaren vaststaat en bekend is?
¿Por que no los dos?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
En sadboys, maak gewoon vrienden ofzo, FOK! is het niet waard.
Retweetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
En sadboys, maak gewoon vrienden ofzo, FOK! is het niet waard.
Ik deed dat alleen omdat ze hier weer post en op haar oude niveau. Of dat een burn of wat dan ook is laat ik even in het midden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe exact is dit een burn en niet iets wat al jaren vaststaat en bekend is?
Ah is dit alweer Aberella ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deed dat alleen omdat ze hier weer post en op haar oude niveau. Of dat een burn of wat dan ook is laat ik even in het midden.
Grootste leugen van die zender is nog steeds dat Zimra Geurts er nooit op te zien isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:43 schreef Cronometer het volgende:
Ik kwam net op secretcircle terecht. Blijkbaar ranzige films. Zie daar een vrouw geneukt worden en je ziet de verveling op haar gezicht. Ik had het beter gedaan.
Oja die is ook vaak zoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah is dit alweer Aberella ofzo
Doe je zelfquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier nu in de sociale ruimte van m'n vereniging met m'n vrienden. FOK! heeft me wederom verneukt.
Ik vind Zimra niet aantrekkelijk, ze heeft een raar figuur.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Grootste leugen van die zender is nog steeds dat Zimra Geurts er nooit op te zien is
Waarom ga je niet met die jongens praten? Het probleem ligt bij jou.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier nu in de sociale ruimte van m'n vereniging met m'n vrienden. FOK! heeft me wederom verneukt.
Oefquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah is dit alweer Aberella ofzo
Stimorol was wel wat stabieler naar mijn gevoel, maar ja wat is het andersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die is ook vaak zomaar nee dit schijnt stimorol te zijn.
Ik zit met twee collega'squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft verschillende fases gekend. Gezien alle voorkennis is het gewoon stimo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stimorol was wel wat stabieler naar mijn gevoel, maar ja wat is het anders
Heerlijke tietenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Zimra Geurts rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pjifrwefpwejgfpwegjewjgperwkg
dikke penis
Jezus, stimo was toen zo labiel als wat Stop hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stimorol was wel wat stabieler naar mijn gevoel, maar ja wat is het anders
Is goed ambipur.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus, stimo was toen zo labiel als wat Stop hoor
Dat is gewoon echt een vrouw die gemaakt is voor lust en meer niet :squote:
Ze is ongesteld dit weekendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt een vrouw die gemaakt is voor lust en meer niet :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |