ik snap niks van naatjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedere keer als ik weer eens in deze SC kom snap ik niets van de status van deze (ex-)relatie.
Het is uit. Zo moeilijk is 't nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedere keer als ik weer eens in deze SC kom snap ik niets van de status van deze (ex-)relatie.
Daarom zit ik op FOK!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf voor ‘s avonds.
Nounouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij doelde op mij en der_mann, trut
Oh huh maar waarom doen mensen dan zo van HAHAHAH NOEL KIJK HIER IS ZE HOORquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
Het is uit. Zo moeilijk is 't niet
Ik zag maar 1 iemand het doen hoor kweeniequote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh huh maar waarom doen mensen dan zo van HAHAHAH NOEL KIJK HIER IS ZE HOOR
Dat deed ik omdat Noel dat eerder vandaag bij mij deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh huh maar waarom doen mensen dan zo van HAHAHAH NOEL KIJK HIER IS ZE HOOR
OHquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat Noel dat eerder vandaag bij mij deed.
kom nou niet op voor Aberquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Trut is wel een beetje een basisschoolterm
Hier zijn wel iets betere lichamen te vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer. Bij elkaar geraapt hoopje ellende.
Geniet ervan meidjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet Temptation Island nog terugkijken.
Dat moet je ook niet willenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |