quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Mijn huis is echt te stil zonder kat.
Sowquote:
Jezusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel, dat ze het gewoon heel mooi en intiem vonden en daarvan moesten huilen.
je bent zelf ook manipulatiefquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Speel jij een spelletje met mijn gevoelens
Neee het is toch de standaard om gemeen te doen in KLB SC. Dus ik dacht ik pas me aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Speel jij een spelletje met mijn gevoelens
powershelletje eroverheen gooienquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een kleine hekel aan Arabisch omdat het echt super irritant is om rekening te houden met Arabische layout in appdevelopment. Echt alles is gespiegeld.
Heel goed. Je bent goed bezig en past je goed aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee het is toch de standaard om gemeen te doen in KLB SC. Dus ik dacht ik pas me aan.
Driemaal goed, dan moet je het wel heel goed doen in jouw ogen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel goed. Je bent goed bezig en past je goed aan.
het moet wel oprecht zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee het is toch de standaard om gemeen te doen in KLB SC. Dus ik dacht ik pas me aan.
Laten we het vervolgen in de ONZ SC dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker weten. Tegen het perfecte aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Driemaal goed, dan moet je het wel heel goed doen in jouw ogen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had eerder een bedrag van 4045 euro per maand verwacht.
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
McGrath is nou echt het toonbeeld van een KLB sc'er
Mod onwaardigquote:
Beste mod ooit.quote:
Haagse he ik heb jou nog nooit zien moddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |