Niet een vuiltje wat in zijn oog zit? Of een wimper verkeerd? En kan ook he tof! Dit kan ik met m'n ogen doen! zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:03 schreef Quoi het volgende:
Mmm.....we dachten dus dat het knikkebollen was, maar het is gewoon heel vaak knipperen (en knijpen) met zijn ogen. Nu had hij het vanmorgen (net uit bed) ook en sinds gisteren dus erg frequent. 's Ochtends kijkt hij altijd even Shaunen vooral bij tv kijken viel het op. Het ging niet weg daarna (met de tv uit). Gastouder gaf het ook al aan. Iemand dit ooit meegemaakt?
Jewel knijpt soms ook overdreven met haar ogen als ze knippers, maar zoals jij het beschrijft bij Max heeft ze het nooit gehad. Zou hij last kunnen hebben van droge ogen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:03 schreef Quoi het volgende:
Mmm.....we dachten dus dat het knikkebollen was, maar het is gewoon heel vaak knipperen (en knijpen) met zijn ogen. Nu had hij het vanmorgen (net uit bed) ook en sinds gisteren dus erg frequent. 's Ochtends kijkt hij altijd even Shaunen vooral bij tv kijken viel het op. Het ging niet weg daarna (met de tv uit). Gastouder gaf het ook al aan. Iemand dit ooit meegemaakt?
Mijn neef heeft dit, het is bij hem een soort tik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:03 schreef Quoi het volgende:
Heb alles uitgebreid bekeken, maar kom er niet uit. Vooralsnog komt het op me over als vermoeidheid. Het is iig geen vuiltje oid. Zijn vader heeft het trouwens bij extreme vermoeidheid ook weleens (soort vermoeidheidstic). Maar om nu te zeggen dat Max zoo moe is, neh.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:04 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Mijn neef heeft dit, het is bij hem een soort tik.
Maar ik zou wel alle fysieke redenen afgaan. Het kan van alles zijn: bijziendheid, misschien een vuiltje in z'n oog of slaap, of wat dikke/plakkerige ogen na het slapen, droge ogen etc.
Ik ontken dit!! Ik kan me jouw appje nog heel goed herinneren dus dit is gewoon niet waar... Kan niet!quote:
Hahaha, dat ik aan het bevallen was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ontken dit!! Ik kan me jouw appje nog heel goed herinneren dus dit is gewoon niet waar... Kan niet!
oke oke gefeliciteerd met wolfje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuh! Hoe dan....?quote:
Wij vieren verjaardagen nooit echt. Mijn moeder neemt ons drietjes mee naar de Efteling voor de lunch, meer doen we er niet aan (buiten wat cadeautjes uiteraard).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:54 schreef Hupje het volgende:
Oeh, Sjaak 4 jaar! Vieren jullie het morgen?
Ook de 4 jaars mijlpaal voor N en L van Shopaholic en Q van Gevalletje! (Toch?)
Gefeliciteerd alvast allemaal.
Wat kunnen ze soms al vriendjes hebben hè? Dat hand in hand lopen doet Max ook met zijn bestiequote:Op maandag 18 maart 2019 23:36 schreef FlyingFish het volgende:
O is laatst met de oudste peuters van het kdv naar het theater geweest, samen met oa zijn grote vriend Demps (hij heeft een normale naam, maar die goed uitspreken is nog lastig voor O, duurde een paar weken voor ik zijn echte naam kende). Ik kreeg wat foto's toegestuurd, zitten ze hand in hand in de bus tegenover elkaar
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat kunnen ze soms al vriendjes hebben hè? Dat hand in hand lopen doet Max ook met zijn bestie![]()
Kennen jullie dat? Kind net op bed gelegd boven en dan beneden het speelgoed iets te hard opruimen. Dan een kreet toegeworpen krijgen: MAMA NIET MET DE DUPLO!![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef Arja het volgende:
En toen vroeg ik wat ze zou doen als ze heel veel centjes mocht uitgeven. Toen dacht ze even na en zei beslist: een toetje kopen!
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:51 schreef Quoi het volgende:
Kennen jullie dat? Kind net op bed gelegd boven en dan beneden het speelgoed iets te hard opruimen. Dan een kreet toegeworpen krijgen: MAMA NIET MET DE DUPLO!![]()
hadden we 's middagsquote:Was dat?
- een ladder
Neehee, trap!
En vroegah, als dreumesquote:Was dat?
- een cupcake
Neehee, taartje!
Tsssskquote:huh?
- Wat zeg je?
Wat?
- wat zeg je mama?
Gekkie mammie
Nog van harte!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:59 schreef Sylver_ het volgende:
Hoi! Ik mag hier aanschuiven, want ik heb sinds gisteren een peuter in huis
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:41 schreef Sylver_ het volgende:
Slaapje was niet meer gelukt neem ik aan, Q?
Ging het wel goed bij de fysio?
Ellie is een wijsneusje geworden.
Na vanochtend de:
[..]
hadden we 's middags
[..]
En vroegah, als dreumeszei ze altijd 'wahzeije?' als ze je niet verstond, maar nu is het
[..]
Tssssk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Arja op 28-03-2019 22:18:57 ]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:07 schreef LeSage het volgende:
Aaaah, wat een plaatje is Emmy![]()
Hier ook een pittige peuter op het moment. Nogal aanwezig, drammerig en echte peuterstreken. Maar aan de andere kant is ie ook zo lief en aandoenlijk. Ik kan zo lachen om zijn gekke uitspraken. En gister kwam ik thuis van het werk en werd er even bekend dat meneer verliefd op me is. Veeg mij maar op.
Dit weekend ben ik 3 dagen weg voor repetitie met mijn slagwerkgroep. Dat is dus 1 grote bak herrie, veel mensen, weinig slapen, maar ik verwacht meer uitgerust te zijn dan na een weekend met mijn bulldozers in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mèt leeuw, want Max heet tegenwoordig Kasper - van Emma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |