ik had nog een hele ouwe telefoon gids DVD ding liggen en daar stonden ze inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef Vectra het volgende:
[..]
Staan ze onder "Windekind" in het telefoonboek, of ben je er inmiddels achter op wiens naam het staat?
Van de week nog twee keer langsgekomen, maar het zag er idd nogal verlaten uit
Hmmm.... creepyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik had nog een hele ouwe telefoon gids DVD ding liggen en daar stonden ze in
Effe gebeld ging wel over maar er werd niet opgenomen.
Zijn hele familie blowt natuurlijk en zijn vrienden ook...das in tegenwoordigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even een vraagje en dit is niet om je voor lul te zetten of wat dan ook.
Maar blow jij?
ZO de tering he. Anders reageer jij even op een reactie van mij uit maand 8 of zoquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zijn hele familie blowt natuurlijk en zijn vrienden ook...das in tegenwoordig
tssssssssss wat een vraag zeg!!!!!![]()
Dat kan!quote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
bij ons leidt de pc waar ik nu op werk een eigen leven.
het gebeurde al regelmatig dat het ding al aanstond als we opstonden en ik op mijn flikker kreeg dat ik hem niet uitgezet had, terwijl ik zeker wist dat ik het wel gedaan had.
nu is het me al een aantal keer overkomen dat ik op de computer ernaast zat te werken (er staan er twee naast elkaar) en dat deze spontaan aanging. zelfs mijn vriend heeft het een keer gezien.
ik heb geen idee of het technisch mogelijk is dat een computer zomaar begint, maar dattie spookt is wel zeker
eergisteren gebeurde het nog.
(toen zei ik nog uit een geintje tegen de pc: zeg, als je klaar bent, doe je m dan ook weer uit?)
Heeft de comp je vraag ook beantwoordquote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
bij ons leidt de pc waar ik nu op werk een eigen leven.
het gebeurde al regelmatig dat het ding al aanstond als we opstonden en ik op mijn flikker kreeg dat ik hem niet uitgezet had, terwijl ik zeker wist dat ik het wel gedaan had.
nu is het me al een aantal keer overkomen dat ik op de computer ernaast zat te werken (er staan er twee naast elkaar) en dat deze spontaan aanging. zelfs mijn vriend heeft het een keer gezien.
ik heb geen idee of het technisch mogelijk is dat een computer zomaar begint, maar dattie spookt is wel zeker
eergisteren gebeurde het nog.
(toen zei ik nog uit een geintje tegen de pc: zeg, als je klaar bent, doe je m dan ook weer uit?)
WTF ik zit hier op het moment letterlijk 10 meter van dit kasteel vandaan.. ik zie het uit mijn raam.quote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Sanne1805 het volgende:
In Heeren heb je een kasteel staan waar nu bruiloften ed gehouden worden. Het kasteel heet kasteel Nemerlaer. Daar schijn je ooit een vrouw in een witte nachtjapon voor het raam te zien staan. Deze vrouw schijnt ooit vermoord te zijn, in drie stukken gehakt in een nabijgelegen meer te zijn gegooid. Zij verschijnt nu achter de ramen in dat kasteel. Bij mistige dagen zou je boven het meer de mist als 3 mistbanken op kunnen zien kringelen waarna ze zich samenvoegen en je deze mistige 'gedaante' over het pad naar het kasteel ziet bewegen.
Gisteren ben ik er naartoe gereden. een raam van het kasteel was verlicht om 00.15u het tweede of derde raam van onderen aan de rechterzijde, ik zag geen vrouw voor het raam, enkel een soortglasgebrande schildering van een vrouw ofzoiets. Maar ik ga zeker nog eens terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |