abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:02:12 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29793226
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef Vectra het volgende:

[..]

Staan ze onder "Windekind" in het telefoonboek, of ben je er inmiddels achter op wiens naam het staat?

Van de week nog twee keer langsgekomen, maar het zag er idd nogal verlaten uit
ik had nog een hele ouwe telefoon gids DVD ding liggen en daar stonden ze in
Effe gebeld ging wel over maar er werd niet opgenomen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:57:32 #177
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_29810012
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik had nog een hele ouwe telefoon gids DVD ding liggen en daar stonden ze in
Effe gebeld ging wel over maar er werd niet opgenomen.
Hmmm.... creepy
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:47:37 #178
40519 ThugLove
Me Against The World
pi_29839114
yes yessssssss topicstarter is terug van weggeweest .. ik was eerlijk gezegt deze hele topic al vergeten.. zie ik ineenkeer mijn naam bij topicstarter staan... wel lache om te zien hoeveel mensen reageren.. er staan zeker nuttige reacties tussen die we maar is uit moeten gaan zoeken... ik ben iniedergeval nog steeds nieuwschierig en heb nogsteeds geen bewijs voormezelf gevonden dat er geesten zijn... en als we ergens zitten en servicegoed word gegooid.. dan gaan we gewoon terug gooien.. die "geesten" uit hun tent lokken.. kijken wat ze allemaal kunnen en vooral kijken of ze mij bang kunnen krijgen mahja ik ga vanaf nu deze topic wel weer volgen.. en als er een afspraak word gemaakt om ergens te gaan spookjachen wil ik zeker mee.. dus bij deze meld ik me aan
Only God Can Judge Me
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:33:09 #179
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_29950495
Even een korte update over "Windekind": het is bewoond. Kwam er vanmorgen rond 7 uur langs met de tram en een meneer in ochtendjas liep net terug naar binnen nadat hij de krant uit de brievenbus had geplukt!
pi_30498657
In Heeren heb je een kasteel staan waar nu bruiloften ed gehouden worden. Het kasteel heet kasteel Nemerlaer. Daar schijn je ooit een vrouw in een witte nachtjapon voor het raam te zien staan. Deze vrouw schijnt ooit vermoord te zijn, in drie stukken gehakt in een nabijgelegen meer te zijn gegooid. Zij verschijnt nu achter de ramen in dat kasteel. Bij mistige dagen zou je boven het meer de mist als 3 mistbanken op kunnen zien kringelen waarna ze zich samenvoegen en je deze mistige 'gedaante' over het pad naar het kasteel ziet bewegen.
Gisteren ben ik er naartoe gereden. een raam van het kasteel was verlicht om 00.15u het tweede of derde raam van onderen aan de rechterzijde, ik zag geen vrouw voor het raam, enkel een soortglasgebrande schildering van een vrouw ofzoiets. Maar ik ga zeker nog eens terug.
In Esch schijnt ooit een vrouw zonder hoofd rond te waren en bij op Fellenoord in eindhoven zijn spookwagens gehoord. niet gezien.
pi_30498677
Haaren bedoel ik
pi_30499142
Heeft iemand ook ervaring met geestverschijningen na het oproepen van geesten?
pi_30505578
hmmzz...
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:58:42 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30871327
-edit-

verkeerde topic.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31988008
eey mensen

ik ben maarten 19 jaar.

vind ben erg intreseert in spookhuizen. ik had al iemand op deze forum leren kennen die dat ok is, meschien wil ik team gaan begin met mensen die ook daar intreseert zijn. ik woon in waalwijk, bij de efteling. 10 km vandaan waalwijk ligt 's-Hertogenbosch, daar vlak bij staat oude kastel volgs my spook kasteel dat weet ik niet zeker ziet heel pud uit best wel eng ik weet aleen dat daar vrouw heeft gewoont die is overleden, evder weet ik nog niet veel, meschien wil ik team op starten vind je leuk om in de team te komen laat het weeten maarten90@lycos.nl .

laat weten, ps let niet op typ fout ik ben diselect

gr marten
pi_31989142
jongens heb groote nieuwes kasteel wat ik bedoel in den bosch is groote spook kasteel heb ik net gelzen lees hier http://www.theghosthunter.nl/nw_herlaer.htm . ik heb de eigenaar van de kasteel die over gaat dat je binnen mag geemailt wie weet mogen we komen .

http://www.kasteleninbrabant.nl/pages/nieuwherlaerfoto1.html foto,

[ Bericht 10% gewijzigd door Mr_gangster op 05-11-2005 14:39:34 ]
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:58:15 #188
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_31989409
Weet iemand nog spannende plekjes in Rotterdam?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:20:52 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31989923

Betere foto
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_31990057
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Even een vraagje en dit is niet om je voor lul te zetten of wat dan ook.
Maar blow jij?
Zijn hele familie blowt natuurlijk en zijn vrienden ook...das in tegenwoordig
tssssssssss wat een vraag zeg!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:27:21 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31990094
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zijn hele familie blowt natuurlijk en zijn vrienden ook...das in tegenwoordig
tssssssssss wat een vraag zeg!!!!!
ZO de tering he. Anders reageer jij even op een reactie van mij uit maand 8 of zo
pi_31995836
idd beter foto ja ik ga der zondag waarschijndelijk heen de 13 de met me zus samen ik stuur de fotos wel naar je mark oke wie ze ook wil moet het maar laten weeten.

Greetz maarten onderwerp Spook kasteel nieuwe-heraer.
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 11:56:56 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32019361
bij ons leidt de pc waar ik nu op werk een eigen leven.
het gebeurde al regelmatig dat het ding al aanstond als we opstonden en ik op mijn flikker kreeg dat ik hem niet uitgezet had, terwijl ik zeker wist dat ik het wel gedaan had.
nu is het me al een aantal keer overkomen dat ik op de computer ernaast zat te werken (er staan er twee naast elkaar) en dat deze spontaan aanging. zelfs mijn vriend heeft het een keer gezien.
ik heb geen idee of het technisch mogelijk is dat een computer zomaar begint, maar dattie spookt is wel zeker
eergisteren gebeurde het nog.
(toen zei ik nog uit een geintje tegen de pc: zeg, als je klaar bent, doe je m dan ook weer uit? )
pi_32020307
eey hallo

das idd mooie iets wel eng maar wel mooie.

waar kom je vandaan lady wrb meschien wil ik wel keer komen kijken ? ben zelf paranormaal begaaft. wat je ook ken doen maak foto,s van het huis binnen zo gauw als je iets voelt of zo. altijd fotos maken zeg het meest, als je dat gedaan hebt email ze naare maarten90@lycos.nl.

greetz maarten
pi_32027982
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
het gebeurde al regelmatig dat het ding al aanstond als we opstonden en ik op mijn flikker kreeg dat ik hem niet uitgezet had, terwijl ik zeker wist dat ik het wel gedaan had.
nu is het me al een aantal keer overkomen dat ik op de computer ernaast zat te werken (er staan er twee naast elkaar) en dat deze spontaan aanging. zelfs mijn vriend heeft het een keer gezien.
ik heb geen idee of het technisch mogelijk is dat een computer zomaar begint, maar dattie spookt is wel zeker
(toen zei ik nog uit een geintje tegen de pc: zeg, als je klaar bent, doe je m dan ook weer uit? )
Dat kan!

Als bij mij de stroom uitvalt en later weer aangaat start mijn computer uitzichzelf op. Ik had soms dat ik in bed lag en dat ding starte met veel lawaai zomaar op. Ik schrok me dood!
altijd offtopic...
  zondag 6 november 2005 @ 17:28:04 #196
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_32029666
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
Heeft de comp je vraag ook beantwoord ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  maandag 7 november 2005 @ 12:02:25 #197
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_32052251
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Sanne1805 het volgende:
In Heeren heb je een kasteel staan waar nu bruiloften ed gehouden worden. Het kasteel heet kasteel Nemerlaer. Daar schijn je ooit een vrouw in een witte nachtjapon voor het raam te zien staan. Deze vrouw schijnt ooit vermoord te zijn, in drie stukken gehakt in een nabijgelegen meer te zijn gegooid. Zij verschijnt nu achter de ramen in dat kasteel. Bij mistige dagen zou je boven het meer de mist als 3 mistbanken op kunnen zien kringelen waarna ze zich samenvoegen en je deze mistige 'gedaante' over het pad naar het kasteel ziet bewegen.
Gisteren ben ik er naartoe gereden. een raam van het kasteel was verlicht om 00.15u het tweede of derde raam van onderen aan de rechterzijde, ik zag geen vrouw voor het raam, enkel een soortglasgebrande schildering van een vrouw ofzoiets. Maar ik ga zeker nog eens terug.
WTF ik zit hier op het moment letterlijk 10 meter van dit kasteel vandaan.. ik zie het uit mijn raam.
Ik werk op de bijbehorende de kasteel-boerderij (kantoor van het brabants landschap) in HAAREN dus (bij Tilburg).
Zelf heb ik hier nog nooit wat gezien.. maar ik werk hier nog niet zo lang. Morgen zal ik bij een collega navragen wat hij ervan weet.
Wel cool.. ik kijk nu zo op 2 grote ramen van het kasteel. 's Avonds als ik weg ga is het nu al steeds bijna donker. Dus toch maar eens gaan opletten
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 7 november 2005 @ 13:43:09 #198
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_32055404
ik ben eigenlijk wel eens benieuwd of er in de kop van limburg ( woon zelf in de omgeving van Groesbeek) ook iets te vinden zou zijn waar het niet helemaal pluis is... hier bij ons in de bossen is vroeger verschrikkelijk gevochten en het hele bos ligt dan ook vol loopgraven... hier al enkele malen snachts foto's gemaakt maar nooit wat gevonden. ook ligt er hier in het bos restanten van een oud landhuis wat waarschijnlijk in de oorlog aan gort is geschoten, maar hierover kan ik niets vinden.... en ook hier in de buurt staat tussen allemaal weilanden en akkers een vervallen huisje helemaal in de middel of nowere ( hebben we ontdekt op 1 van de vele nachtelijk (bos) rally's die we nogal eens maken) maar ook hierover geen info te vinden.

en een ruine genaamd de blijenbeek maar of dat nou haunted is weet ik ook niet, hier zijn we wel eens met een paar man snachts op onderzoek geweest, en er hing een 'aparte' sfeer maar dat kan misschien veel te maken hebben met het feit dat je elkaar toch een beetje opnaaid....

maar ik zou wel eens bij een plek in de buurt willen gaan kijken wat ook echt de reputatie heeft spooky te zijn... dus als iemand iets weet.... kom maar op dan
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
  maandag 7 november 2005 @ 17:25:37 #199
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_32061746
Lijkt me cool om een keer met een groep van Fok! te overnachten in zo'n "spookhuis".
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_32063602
Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Sanne1805 het volgende:
WTF ik zit hier op het moment letterlijk 10 meter van dit kasteel vandaan.. ik zie het uit mijn raam.
Ik werk op de bijbehorende de kasteel-boerderij (kantoor van het brabants landschap) in HAAREN dus (bij Tilburg).
Zelf heb ik hier nog nooit wat gezien.. maar ik werk hier nog niet zo lang. Morgen zal ik bij een collega navragen wat hij ervan weet.
Wel cool.. ik kijk nu zo op 2 grote ramen van het kasteel. 's Avonds als ik weg ga is het nu al steeds bijna donker. Dus toch maar eens gaan opletten

Ey jongens wel kasteel is het, ik heb het me met zus over gehad ik ga zondag meschien naar kasteel nieuw helear riting den bosch. maar ik wil me eigen in gaan verdiepen wie vind leuk om team te gaan beginen met paar man zo. laat het me weten. waar is die kasteel Radyhyn? laat het me weeten meschien ga ik daar ok wel heen meschienn bedoel je de zelf de LOL ken ook. laat het weten op forum op email maarten90@lycos.nl

laters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')