abonnement Unibet Coolblue
pi_185085685
Dank voor het openen Sambalbaai. :*
pi_185085689
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:47 schreef Verida het volgende:

[..]

Adriaan begint steeds vroeger en maakt steeds meer herrie.

Eerst was het alleen Adriaan die vroeg opstond en dan ging trainen, wat kletste met Jessie enz.

Nu gaan inmiddels, op verzoek van Adje, de lichten eerder aan, hij begint steeds vroeger met bakken, deegmachine gaat aan en er zijn ook wandjes en kastjes gesloopt, waardoor het geluid nog veel meer door de caravan klinkt (is mijn idee)

Ik kan me iets van de frustratie van Erik voorstellen.
Misschien kan Jessie beter daar slapen zij staat gelijktijdig op, kan Eric in de boot.
pi_185085691
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:48 schreef eskil het volgende:

[..]

Nee, het wordt wel een ouwe zeur he.
Laat die man lekker zuipen, die anderen mogen ook gewoon roken, selectief gejank, alsof je van de een minder dood gaat :D :') .
pi_185085693
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:45 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Tja als je een half uur in de koffiebonen staat te roeren terwijl het gas niet aanstaat,dat tikt wel aan.
Ja inderdaad en ouwehoeren is blijkbaar ook met de BV bezig zijn. :D
pi_185085696
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:45 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Tja als je een half uur in de koffiebonen staat te roeren terwijl het gas niet aanstaat,dat tikt wel aan.
Echt waar? _O- _O- _O-
pi_185085705
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef snetje het volgende:
Christel: Half 8 punt..iedereen snapt dat...
Erik: Behalve Jessie..

Hallo!!! Jessie heeft het tig keer aangegeven het te snappen ..mafklapper Erik was er zelf niet eens bij...daarbij heeft Jessie van alles aan hem voorgesteld... wat een naar ventje die Erik...klanten kunnen nu ook door hem het brood een dag later verwachten... 8)7
Ja zoiets
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185085709
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef snetje het volgende:
Christel: Half 8 punt..iedereen snapt dat...
Erik: Behalve Jessie..

Hallo!!! Jessie heeft het tig keer aangegeven het te snappen ..mafklapper Erik was er zelf niet eens bij...daarbij heeft Jessie van alles aan hem voorgesteld... wat een naar ventje die Erik...klanten kunnen nu ook door hem het brood een dag later verwachten... 8)7
Dat ie al vanaf vanochtend aan't zeiken is over dat niet slapen. Be a man 8)7 8)7 8)7

Iedereen zoekt naar oplossingen behalve Erik
pi_185085711
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:47 schreef Verida het volgende:

[..]

Adriaan begint steeds vroeger en maakt steeds meer herrie.

Eerst was het alleen Adriaan die vroeg opstond en dan ging trainen, wat kletste met Jessie enz.

Nu gaan inmiddels, op verzoek van Adje, de lichten eerder aan, hij begint steeds vroeger met bakken, deegmachine gaat aan en er zijn ook wandjes en kastjes gesloopt, waardoor het geluid nog veel meer door de caravan klinkt (is mijn idee)

Ik kan me iets van de frustratie van Erik voorstellen.
Hij klaagde en zeurde bij iedereen behalve bij Jessie en Adriaan. Gisteren hebben een aantal hem letterlijk naar Adriaan gestuurd daarvoor. En nog komt Erik terug en heeft het er niet over gehad
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185085714
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:47 schreef Verida het volgende:

[..]

Adriaan begint steeds vroeger en maakt steeds meer herrie.

Eerst was het alleen Adriaan die vroeg opstond en dan ging trainen, wat kletste met Jessie enz.

Nu gaan inmiddels, op verzoek van Adje, de lichten eerder aan, hij begint steeds vroeger met bakken, deegmachine gaat aan en er zijn ook wandjes en kastjes gesloopt, waardoor het geluid nog veel meer door de caravan klinkt (is mijn idee)

Ik kan me iets van de frustratie van Erik voorstellen.
En die Jessie er bijhalen dat Erik op zaterdagnacht om half 2 dronken naar bed gaat. 8)7
pi_185085717
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef eskil het volgende:

[..]

Misschien kan Jessie beter daar slapen zij staat gelijktijdig op, kan Eric in de boot.
Ik heb zo het idee dat Erik niet in de boot wil :)

En sowieso wil Adje niet Jessie ook in de caravan, die heeft gezegd dat hij geen zin heeft om Jessie 24/ 7 om zich heen te hebben.
pi_185085719
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:46 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ook voordat de bakkerij begon stond adriaan vroeg op is niets aan verandert.
Toen stond hij om 6 uur op en maakte niet zoveel lawaai in de caravan. :Y
pi_185085720
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:45 schreef eskil het volgende:

[..]

Die wordt wakker van Adriaan omdat die al vroeg met bakken begint.
Heel begrijpelijk maar alternatieven staat hij ook niet voor open. Las al eerder dat hij in de caravan wil blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 18-02-2019 16:02:17 ]
pi_185085729
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:46 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ook voordat de bakkerij begon stond adriaan vroeg op is niets aan verandert.
Hij staat nu nóg vroeger op zelfs. :Y
pi_185085730
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

En dan zegt Jessie IK heb duizenden verdiend met mijn product. Terwijl Brandon en Merel er ook hard aan mee hebben gewerkt, misschien nog wel meer. Dus dan zeg je WIJ hebben duizenden verdiend. Als die bedragen überhaupt al kloppen :') .
Die bedragen verschillen per dag. Dat viel me vorige week op. :Y
En inderdaad, hij heeft er geen werk aan. :N
pi_185085732
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef snetje het volgende:
Christel: Half 8 punt..iedereen snapt dat...
Erik: Behalve Jessie..

Hallo!!! Jessie heeft het tig keer aangegeven het te snappen ..mafklapper Erik was er zelf niet eens bij...daarbij heeft Jessie van alles aan hem voorgesteld... wat een naar ventje die Erik...klanten kunnen nu ook door hem het brood een dag later verwachten... 8)7
Jessie: maar hij gaat wel op zaterdagnacht om half 2 dronken naar bed.
pi_185085733
Adje zou ook in de iglo kunnen gaan slapen, dat wilde hij toch?
pi_185085735
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:46 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals een gewaardeerd schrijver zou zeggen:
Ouwe mottenkop
Yurtovic. Ik mis zijn bijdrage :{

OT: Erik is duidelijk niet happy. Die kan er ook beter uit.
pi_185085736
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

En dan zegt Jessie IK heb duizenden verdiend met mijn product. Terwijl Brandon en Merel er ook hard aan mee hebben gewerkt, misschien nog wel meer. Dus dan zeg je WIJ hebben duizenden verdiend. Als die bedragen überhaupt al kloppen :') .
Grootspraak. :s)
pi_185085737
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef eskil het volgende:

[..]

Misschien kan Jessie beter daar slapen zij staat gelijktijdig op, kan Eric in de boot.
Jessie wou de boot niet opgeven
pi_185085743
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:46 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals een gewaardeerd schrijver zou zeggen:
Ouwe mottenkop
Simon Carmiggelt? O-)
pi_185085745
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef Mylene het volgende:

[..]

Laat die man lekker zuipen, die anderen mogen ook gewoon roken, selectief gejank, alsof je van de een minder dood gaat :D :') .
Hij heeft zelf in het begin aangegeven dat hij dat niet meer wilde. Dan moet hij dat zelf eerst maar eens duidelijk gaan terug draaien
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185085754
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:50 schreef Mylene het volgende:

[..]

Laat die man lekker zuipen, die anderen mogen ook gewoon roken, selectief gejank, alsof je van de een minder dood gaat :D :') .
Vanmij mag hij, maar ja als je lever er al niet zo goed voor staat.
pi_185085756
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
Haha brandon zegt over shelley was weer de tijd van de maand dat ze weer aanpapt met gerrit.
Goeie, goeie, af en toe zegt Brandon wel de juiste dingen. :Y
pi_185085758
Waarom kan Eric niet in de Yurt ?
pi_185085760
Oh oh ben eens terug aan t lezen maar wat hoop ik zo dat Jessie onafhankelijk van de rest gaat. Dit gezeik is niet meer te doen. Iedereen verdraait alles wat er gezegd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')