Ik heb een goeie pik en vanavond nog geen plannenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel weer eens zin om een goeie pik te zuigen.
hoho, zin hebben in pik en verliefd kunnen worden op mannen zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
ik merk wel dat deze SC ontzettend homofiel is geworden het laatste jaar
Inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoho, zin hebben in pik en verliefd kunnen worden op mannen zijn 2 heel verschillende dingen
Dit is Sex Education niet, ik trap hier niet in.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik heb een goeie pik en vanavond nog geen plannen
Homofoobquote:Op maandag 18 februari 2019 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
ik merk wel dat deze SC ontzettend homofiel is geworden het laatste jaar
I can relate.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel weer eens zin om een goeie pik te zuigen.
jammer dat ze echte penissen niet gewoon in de winkel verkopenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoho, zin hebben in pik en verliefd kunnen worden op mannen zijn 2 heel verschillende dingen
Lekker chokenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ze echte penissen niet gewoon in de winkel verkopen
Ze hebben wel van die levensechte dildo's waar je aan kan zuigen.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ze echte penissen niet gewoon in de winkel verkopen
ik ga direct op bol.com kijkenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ze hebben wel van die levensechte dildo's waar je aan kan zuigen.
Ja maar tietenquote:Op maandag 18 februari 2019 16:10 schreef Chloroform het volgende:
Al die hormonen hier. Calm jullie dicks
Watquote:
De dag dat wij gaan neuken hang ik echt de vlag uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:10 schreef Chloroform het volgende:
Al die hormonen hier. Calm jullie dicks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |