Vermoeiende act hequote:Op maandag 18 februari 2019 15:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je nou nog steeds te ontkennen dat jij stimo bent
Hoezoquote:
Moet jij zeggenquote:
Rasist jongequote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
moet eerlijk toegeven dat ik sinds het begin dacht dat ze stimo was omdat ze als een generieke mocro postte en toen bleek het waar te zijn
maar ik ben geen racist
wie is hijquote:
Ik ben geen Mocro. Wie is Stimo.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
moet eerlijk toegeven dat ik sinds het begin dacht dat ze stimo was omdat ze als een generieke mocro postte en toen bleek het waar te zijn
maar ik ben geen racist
Hpv hebben we allemaal.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Genitale wratten.
[..]
Je hebt school kutwijf
Helaasquote:
Het is geen belediging als ik mensen die niet financieel willen bijdragen aan de maatschappij gierig noem.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze viel even terug in haar oude patroon toen ze weer nederlanders ging beledigen
mensen die betalen voor hun eten in een restaurant dragen niet financieel bij aan de maatschappij?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het is geen belediging als ik mensen die niet financieel willen bijdragen aan de maatschappij gierig noem.
Van al het rondneuken?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dn zal jij vast een heerlijk glanzend kutje hebben.
Je weet dat we het toen hadden over fooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die betalen voor hun eten in een restaurant dragen niet financieel bij aan de maatschappij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |