Hoe gaat het met je chickquote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Maar is verschillend.
zijn allemaal hoertjes hierquote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Sinds hoertje @:Isax wil iedereen een gimmick.
jammer dat ik nooit meer cash in huis hebquote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze leggen hun benen open voor een stuivertje
isax?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Sinds hoertje @:Isax wil iedereen een gimmick.
Heel goed, ze is nog niet zat van mij. En met jouw vent?quote:
Kijken 13 jarige meisjes jou ook boos aan als ze je eten bezorgen en je geen fooi hebt omdat geen cash in huis?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jammer dat ik nooit meer cash in huis heb
we hebben het hier al dagelijks over elkaars moeder, ik verwacht dat je in die lange periode afwezigheid iets originelere materiaal hebt bedachtquote:
had 1 keer zo'n awkward jongen aan de deur, had al met ideal betaald en toen ik het eten aanpakte en bedankt zei staarde hij me gewoon aan tot ik de deur dicht deedquote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijken 13 jarige meisjes jou ook boos aan als ze je eten bezorgen en je geen fooi hebt omdat geen cash in huis?
Ja, dat heb ik ook vaakquote:Op maandag 18 februari 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had 1 keer zo'n awkward jongen aan de deur, had al met ideal betaald en toen ik het eten aanpakte en bedankt zei staarde hij me gewoon aan tot ik de deur dicht deed
sindsdien daar niks meer besteld
Ik geef NOOIT fooi tenzij ik echt hele bijzondere service heb gekregen. Laatst bestelde ik een keer eten voor mij en mijn ouders na een dag klussen en ik gaf geen fooi en ze vonden dat echt belachelijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijken 13 jarige meisjes jou ook boos aan als ze je eten bezorgen en je geen fooi hebt omdat geen cash in huis?
Het kan beter moet ik zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
isax?
[..]
Heel goed, ze is nog niet zat van mij. En met jouw vent?
Nee sorry, moet er nog in komen. Net als jij.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben het hier al dagelijks over elkaars moeder, ik verwacht dat je in die lange periode afwezigheid iets originelere materiaal hebt bedacht
Meen je dit.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geef NOOIT fooi tenzij ik echt hele bijzondere service heb gekregen. Laatst bestelde ik een keer eten voor mij en mijn ouders na een dag klussen en ik gaf geen fooi en ze vonden dat echt belachelijk.
#confessionsofamilennial
Ik geef ook nooit fooi alleen net als jou als er uitzonderlijk vriendelijk service is verleend ofzo met uiteten dan doe ik het wel eens.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geef NOOIT fooi tenzij ik echt hele bijzondere service heb gekregen. Laatst bestelde ik een keer eten voor mij en mijn ouders na een dag klussen en ik gaf geen fooi en ze vonden dat echt belachelijk.
#confessionsofamilennial
al die volwassenen zijn teleurstelling al gewend dus die lopen gelukkig gelijk weer wegquote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook vaakprobeer zo vaak mogelijk te bestellen
Wil je daar over praten?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het kan beter moet ik zeggen.
[..]
Nee sorry, moet er nog in komen. Net als jij.
Ik was een tijdje terug bij een uitzonderlijk goed visrestaurant en de ober deed echt zijn uiterste best om ons een goede avond te geven en was heel vriendelijk. Dus die geef ik dan fooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef ook nooit fooi alleen net als jou als er uitzonderlijk vriendelijk service is verleend ofzo met uiteten dan doe ik het wel eens.
Ja en die snappen het denk ik ook. Is al duur die zooi, je betaalt al bezorgkosten (hier tenminste) en dan ook nog fooi. Zo word je eten wel heel duurquote:Op maandag 18 februari 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die volwassenen zijn teleurstelling al gewend dus die lopen gelukkig gelijk weer weg
Waar struikel je nu precies over? Dat ik klus? Dat ik geen cash in huis heb of dat ik mijn ouders nog zie.quote:
het is hier geen amerika, ze verdienen gewoon genoeg godverdommequote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en die snappen het denk ik ook. Is al duur die zooi, je betaalt al bezorgkosten (hier tenminste) en dan ook nog fooi. Zo word je eten wel heel duur
dat je geen fooi geeft.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar struikel je nu precies over? Dat ik klus? Dat ik geen cash in huis heb of dat ik mijn ouders nog zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |