de mijne begint nuquote:Op maandag 18 februari 2019 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
Volgens mij is mijn winterdip voorbijik zie eindelijk de zon weer schijnen. In mijn hoofd en in het echt.
Wat een heerlijk gevoel vrienden.
hij las naziquote:Op maandag 18 februari 2019 09:56 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar rasistisch aan is maar ok
Noel heeft gelijk jongens, waarom spellen we het als racistisch en niet als rasistisch? je doet toch negatief tegen een RAS en niet een RAC?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:56 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zo is het gewoonquote:Op maandag 18 februari 2019 09:56 schreef Solotov het volgende:
[..]
Waarom noem je een neus ajacied en geen ajaxied?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Noel heeft gelijk jongens, waarom spellen we het als racistisch en niet als rasistisch? je doet toch negatief tegen een RAS en niet een RAC?
weer nadenkvoer voor in de douche straks
ik noem een neus gewoon een neus dus daar kan ik geen antwoord op geven achterlijke mongoolquote:Op maandag 18 februari 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom noem je een neus ajacied en geen ajaxied?
Dat was niet de strekking van het berichtquote:Op maandag 18 februari 2019 10:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik noem een neus gewoon een neus dus daar kan ik geen antwoord op geven achterlijke mongool
Ja je kan echt geen elvis presley opzetten op het kantoorquote:Op maandag 18 februari 2019 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik stond net op de tafel te dansen op Elvis Presley maar toen herinnerden andere mensen in het pand mij eraan dat ik op kantoor ben. Ongemakkelijk.
Was gewoon via koptelefoon.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja je kan echt geen elvis presley opzetten op het kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |