maak hem het leven maar mooi zuur vriendquote:Op maandag 18 februari 2019 09:29 schreef Solotov het volgende:
Hahaahh we hebben nieuwe collega op kantoor wat een balhaar
Gewoon, bespreek het met je leidinggevende en regel een vaastellingsovereenkomst, want dan kan je ook nog eens recht hebben op wwquote:Op maandag 18 februari 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
heb me in de laatste weken gerealiseerd dat het geen act is en ik echt ongelukkig ben met mijn baan
wie heeft tips om nog meer kans op ontslag te krijgen
Heet hij Dima? (lol)quote:Op maandag 18 februari 2019 09:29 schreef Solotov het volgende:
Veel te verlegen voor.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik iets voor je kan betekenen: belletje doen.
De hele dag vieze scheetjes latenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
heb me in de laatste weken gerealiseerd dat het geen act is en ik echt ongelukkig ben met mijn baan
wie heeft tips om nog meer kans op ontslag te krijgen
Aan zijn eetpatroon te zien doet hij dat al.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
De hele dag vieze scheetjes laten
ik zit allemaal te lezen en zo simpel is het niet, heb een 1-jaars contract zonder opzegtermijn en daar kun je alleen ontslag nemen als de werkgever het er mee eens isquote:Op maandag 18 februari 2019 09:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Herman zoek gewoon een leuke baan en neem zelf ontslag.
HET IS ZO SIMPEL GODVERDOMME
Komt goedquote:Op maandag 18 februari 2019 09:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maak hem het leven maar mooi zuur vriend
Zelfs niet met je onmenselijke aantal uren afwezig?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit allemaal te lezen en zo simpel is het niet, heb een 1-jaars contract zonder opzegtermijn en daar kun je alleen ontslag nemen als de werkgever het er mee eens is
maar ik werk zo goed en hard dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren
had een collega die veel meer afwezig was en ook veel loog en die krijg contractverlengingquote:Op maandag 18 februari 2019 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs niet met je onmenselijke aantal uren afwezig?
quote:Op maandag 18 februari 2019 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aan zijn eetpatroon te zien doet hij dat al.
Ik vermoed dat ze bij je gemeente gewoon liever een werknemer hebben die gewoon iets doet i.p.v. hetzelfde geld uitgeven aan iemand die een uitkering trekt en helemaal niks doet.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had een collega die veel meer afwezig was en ook veel loog en die krijg contractverlenging
Ik creëer graag mijn eigen waarheden. Zoals ieder ander hierquote:Op maandag 18 februari 2019 09:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
graag zijn leugens niet als feit zien
hopelijk word ik dat tweedequote:Op maandag 18 februari 2019 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij je gemeente gewoon liever een werknemer hebben die gewoon iets doet i.p.v. hetzelfde geld uitgeven aan iemand die een uitkering trekt en helemaal niks doet.
Je doet het er maar mee.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:29 schreef Solotov het volgende:
Hopen op een uitkering.quote:
Daar redden we ons land mee!quote:Op maandag 18 februari 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen op een uitkering.
WAT EEN MENTALITEIT.
Je werkgever heeft ook niets aan een ongelukkige medewerker. Dus ja, hij moet het ermee eens zijn maar alleen in hele uitzonderlijke omstandigheden zal hij dit bekrachtigen.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:34 schreef Der_Mann het volgende:
en daar kun je alleen ontslag nemen als de werkgever het er mee eens is
Ik niet. Chronische tabula rasa hier.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik creëer graag mijn eigen waarheden. Zoals ieder ander hier
geen zorgen als mijn geld op is ga ik gewoon weer op zoek naar werk hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen op een uitkering.
WAT EEN MENTALITEIT.
maar ze denken allemaal dat ik gelukkig ben, dat zal wel als een bom bij ze vallen hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 09:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je werkgever heeft ook niets aan een ongelukkige medewerker. Dus ja, hij moet het ermee eens zijn maar alleen in hele uitzonderlijke omstandigheden zal hij dit bekrachtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |