Chantage. Drogering. Mentaal afgestompt. Noem maar wat.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je ook gewoon een slappe hap als je dat toelaat, een man is veel sterker dan een vrouw
Ja kan het me srs niet voorstellenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar verdien je het dan om verkracht te worden als je een slappe hap bent?
#Me2
#Equality
#WhiteMenMatter
pak je toch een flink mes?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chantage. Drogering. Mentaal afgestompt. Noem maar wat.
quote:
50 jaar konden ze het zich ook niet srs voorstellen dat vrouwen een mening mochten hebben en yet here we arequote:Op maandag 18 februari 2019 00:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja kan het me srs niet voorstellen
Kan niet, vrouwen doen dat soort shit nietquote:Op maandag 18 februari 2019 00:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chantage. Drogering. Mentaal afgestompt. Noem maar wat.
Wat nou als je een hekel hebt aan je moeder en dat mes ligt er toch alquote:Op maandag 18 februari 2019 00:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja duh. Maar wat nou als het je moeder is en je bent elf ofzo.
Heb het gevoel dat jij ooit op je elfde bent verkracht door een dikke zeugquote:Op maandag 18 februari 2019 00:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
50 jaar konden ze het zich ook niet srs voorstellen dat vrouwen een mening mochten hebben en yet here we are
Ja dan gewoon keel open snijden jatoch hahaaquote:Op maandag 18 februari 2019 00:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat nou als je een hekel hebt aan je moeder en dat mes ligt er toch al
Dat is te confronterend. Komt erg veel bloed bij vrijquote:Op maandag 18 februari 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan gewoon keel open snijden jatoch hahaa
jawel hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 00:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ademhalen is geen keuze
Kan met trots zeggen dat ik nog nooit seks heb gehad met een vrouw boven de 65 kgquote:Op maandag 18 februari 2019 00:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat jij ooit op je elfde bent verkracht door een dikke zeug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leukquote:Op maandag 18 februari 2019 00:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen als dit weekend weer alles voor niets was en dat ik wéér kut spelers krijg
Goodnightiequote:Op maandag 18 februari 2019 00:34 schreef Myrr het volgende:
Ja ik ga ook naast mijn beftekkel liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |