het zit je wel diep he?quote:
Succes ermeequote:
Iedereen kan lachen wat ze willen, maar dit is keihard de waarheid.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:26 schreef Myrr het volgende:
Denk dat reversed penetratie (dus vrouw gaat op man zitten tegen zijn zin in) ook wel telt als verkrachting.
Een boner opwekken kan gewoon. Vrouwen worden ook nat tijdens verkrachting en soms komen ze zelfs klaar.
Een man is veel sterker dan een vrouw die duwt haar gewoon weg en klaarquote:Op maandag 18 februari 2019 00:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet als het tegen hun zin is he jeetje meid
Ik wens je toch gvd succesquote:
Boner gekregen door deze post dus je stelling is geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:26 schreef Myrr het volgende:
Denk dat reversed penetratie (dus vrouw gaat op man zitten tegen zijn zin in) ook wel telt als verkrachting.
Een boner opwekken kan gewoon. Vrouwen worden ook nat tijdens verkrachting en soms komen ze zelfs klaar.
Dat sowiesoquote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef Kiid het volgende:
Hoe kan het dat zosk op iedereen reageert behalve ik. Is er iets mis met fok
Ohquote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Een man is veel sterker dan een vrouw die duwt haar gewoon weg en klaar
Ja maar dan ben je ook gewoon een slappe hap als je dat toelaat, een man is veel sterker dan een vrouwquote:Op maandag 18 februari 2019 00:26 schreef Myrr het volgende:
Er bestaan ook best veel zwaargewichten die je niet zomaar weg duwtquote:Op maandag 18 februari 2019 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Een man is veel sterker dan een vrouw die duwt haar gewoon weg en klaar
Moet ik het in liefkozende woordjes verpakken ofzoquote:
Maar verdien je het dan om verkracht te worden als je een slappe hap bent?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je ook gewoon een slappe hap als je dat toelaat, een man is veel sterker dan een vrouw
Nee hoor is prima zoquote:Op maandag 18 februari 2019 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik het in liefkozende woordjes verpakken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |