Heyquote:Op maandag 18 februari 2019 00:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben een prima kerel al zeg ik het zelf ja
was gevraagd maar niet gedaan. Toen mocht VK weer terugquote:Op maandag 18 februari 2019 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk, die heeft de tijd van zn leven. Wnnr word jij weer mod bby
Je zou misschien wel in de top 5 komen, maar dat is niet zo moeilijk als je kijkt wat er nu aan mods rondlooptquote:Op maandag 18 februari 2019 00:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
De lat ligt hoog en daar loop ik niet van weg
Ja, het gaat niet alleen om beffen wtfquote:Op maandag 18 februari 2019 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar zou je overwegen te trouwen?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben een prima kerel al zeg ik het zelf ja
Prima tochquote:Op maandag 18 februari 2019 00:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt maar dan val je wel af als relatiemateriaal, hoe leuk je ook bent.
Je binden aan saaie seks
Hier heb ik echt mijn twijfels over als je vrouw, schoonouders en ouders de enige mensen zijn in je omgeving.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:16 schreef Chloroform het volgende:
Natuurlijk, die heeft de tijd van zn leven.
hoe zou je de huidige mods rangschikkenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou misschien wel in de top 5 komen, maar dat is niet zo moeilijk als je kijkt wat er nu aan mods rondloopt
Bringbackmortiequote:Op maandag 18 februari 2019 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was gevraagd maar niet gedaan. Toen mocht VK weer terug
Kut, kutter, kutst, wajongerquote:Op maandag 18 februari 2019 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe zou je de huidige mods rangschikken
Hoezo, dat heb jij toch ookquote:Op maandag 18 februari 2019 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heb ik echt mijn twijfels over als je vrouw, schoonouders en ouders de enige mensen zijn in je omgeving.
Je bent een vrouw naar mijn hart. Daarom ben jij bezet en de rest allemaal vrijgezelquote:Op maandag 18 februari 2019 00:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet alleen om beffen wtf
Jezus hoeveel jaar heb je daar voor nodigquote:Op maandag 18 februari 2019 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
HEYquote:Op maandag 18 februari 2019 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus hoeveel jaar heb je daar voor nodig
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon precies de volgorde dat is nog wel het erge
40-45quote:Op maandag 18 februari 2019 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus hoeveel jaar heb je daar voor nodig
Leer het mijquote:Op maandag 18 februari 2019 00:18 schreef Crack_ het volgende:
Seks kun je toch ook leren, dus zo erg is dat dan toch niet? Of het moet echt zijn dat je wil dat een nerdje hard gaat doen, dat wordt hem gewoon niet
Gaquote:
Vakantiequote:
Hmm het zou voor mij wel een dealbreaker zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet alleen om beffen wtf
Gelukkig heb jij al een man naar je hartquote:Op maandag 18 februari 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm het zou voor mij wel een dealbreaker zijn.
Jij hebt echt dodelijk saaie seks of nietquote:Op maandag 18 februari 2019 00:20 schreef Kiid het volgende:
Seks is ook niet zo moeilijk. Je tuft een keer op die geurdoos, stopt je pielemuis erin, paar keer stoten en je kan weer verder met je everyday
Eindelijk weer eens gewonnen na al die oorwassingenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh jammer wilde hem feliciteren met de overwinning van ons aller Ajax
Boh ja.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij al een man naar je hart
Liefst helemaal niet als het kanquote:Op maandag 18 februari 2019 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt dodelijk saaie seks of niet
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan toch, of word je zo vaak verkracht
Weinig vrouwen winnen het op kracht van mij dus ik laat het gewoon gebeuren maar blij ben ik er niet meequote:Op maandag 18 februari 2019 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan toch, of word je zo vaak verkracht
Dat gevoel deel ikquote:Op maandag 18 februari 2019 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij is azpi echt mijn soulmate
Denk dat hij stiekem wel meeleestquote:Op maandag 18 februari 2019 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh jammer wilde hem feliciteren met de overwinning van ons aller Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |