Dat is zo goed als onmogelijk. De enige sterker dan de God of destruction(s) is Jiren. Lijkt me sterk dat Crack haar kat ook maar iets in de buurt komt van die powerlevelquote:
Prima. Is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb twee posts van je verwijderd vandaag, allebei posts waarbij je iemand aan probeerde te sporen de polsen door de snijden, verder niks. Dus je zoektocht zal niet echt heel verhinderd zijn
Ik zie het wel komen
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb een verschrikkelijke blessure aan mijn knie.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan jij niet eens samen met hem gaan hardlopen?
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WACHT.
Deal.
iDeal.
Thuisbezorgen.
Thuisbezorgd.
Bezorgd.
Zorg.
HUUUUUH?
Thuisverzorgd. Zoals B. Van Dijk het noemde.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WACHT.
Deal.
iDeal.
Thuisbezorgen.
Thuisbezorgd.
Bezorgd.
Zorg.
HUUUUUH?
Kan momenteel geen stap zettenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is al buiten adem als hij van de bank naar de koelkast moet lopenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
hahaha shit, okay die is wel grappigquote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thuisverzorgd. Zoals B. Van Dijk het noemde.
Dat mag ook hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb meer zin in zalm en dat moet op
Misschien morgen als middageten
Godver.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thuisverzorgd. Zoals B. Van Dijk het noemde.
Gvd hard gewordenquote:
Tsja, er zou jou zoveel sieren wat je niet doet. Misschien wat minder kankeren en minder doodsverwensingen, dan zou je tenminste net kunnen doen alsof je iemand met een beetje niveau bent.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima. Is goed.
Tip: Volgende keer niet verwijderen, maar de tekst aanpassen. Dan ziet iedereen wie wat modereert. Dat zou je sieren.
shots firedquote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is al buiten adem als hij van de bank naar de koelkast moet lopen
Nee, ik bedoel die ene vlogger die zich militant verzet tegen elke vorm van beweging.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb een verschrikkelijke blessure aan mijn knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |