Je voert een dappere strijd vriend en dat waardeer ik. Ik hoop dat jouw account wordt gespaard en dat je niet Azpilicueta achterna gaatquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Maar VK, wij liggen elkaar niet, dat is duidelijk. Waarom haal je er altijd andere dingen bij? Ik beoordeel je puur op je handelen. Bij mij schreeuw je dat ik vanuit achter van alles hoor, waarom?
Ja gewoon doen bij twijfel zeggen ze altijd als je toch al in de rij staatquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik stond in de rij wel echt idioot te twijfelen of ik er vier moest kopen maarja fuck it die shit blijt toch goed JA TOCH
Wel fucking zin in pizza nu
Had laatst bezoek en die ging helemaal loco met BEERUUUUS BEEEERUUUS naar mn katquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is ook weinig voor nodig om een man geil te krijgen
Zet alleen maar DBS op en je bent het al
Doelde eigenlijk op de kliko maar miss hebben wij niet dezelfde humor. Kon de grap van Noel en mij ook niet echt waarderenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat is een auto, maar ik snap de verwarring
Heb ik nergens in voorgaande topics geroepen. Je mag de posts er graag bijhalen om mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In eerdere topics riep je dat. Nu inderdaad niet.
Als jouw kat op Beerus lijkt dan ben je #GOALSquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had laatst bezoek en die ging helemaal loco met BEERUUUUS BEEEERUUUS naar mn kat
Nee niet doen zeggen ze bij twijfelquote:Op zondag 17 februari 2019 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gewoon doen bij twijfel zeggen ze altijd als je toch al in de rij staat
Gooi er een pizza in nadat je de oven hebt vrijgemaakt
dat was mij inderdaad ontgaanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op de kliko maar miss hebben wij niet dezelfde humor. Kon de grap van Noel en mij ook niet echt waarderen
Snel, verwijder je postsquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ik nergens in voorgaande topics geroepen. Je mag de posts er graag bijhalen om mijn ongelijk te bewijzen.
Prima, maar dat vergt terugzoeken en ik kan niet bij verwijderde posts, maar ik ga daar de komende dagen ook prima achter aan. Deal.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ik nergens in voorgaande topics geroepen. Je mag de posts er graag bijhalen om mijn ongelijk te bewijzen.
Is vast niet zo sterk hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als jouw kat op Beerus lijkt dan ben je #GOALS
De bende van ellende is compleet.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah daar is het braddie sausje en zijn vaste fanschare ook nog
Daarom zei ik als je al in de rij staat erbijquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee niet doen zeggen ze bij twijfel![]()
En nee, en ik loog, moet nog beginnen met koken yolo
Was ik daarvoor ook al thoquote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als jouw kat op Beerus lijkt dan ben je #GOALS
Ik heb twee posts van je verwijderd vandaag, allebei posts waarbij je iemand aan probeerde te sporen de polsen door de snijden, verder niks. Dus je zoektocht zal niet echt heel verhinderd zijnquote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, maar dat vergt terugzoeken en ik kan niet bij verwijderde posts, maar ik ga daar de komende dagen ook prima achter aan. Deal.
Nee, heb meer zin in zalm en dat moet opquote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom zei ik als je al in de rij staat erbij
Oei, tijd voor pizza dus
WACHT.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, maar dat vergt terugzoeken en ik kan niet bij verwijderde posts, maar ik ga daar de komende dagen ook prima achter aan. Deal.
Kan jij niet eens samen met hem gaan hardlopen?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah daar is het braddie sausje en zijn vaste fanschare ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |