quote:
Klopt hahaquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar jij bent bezet, het is een nette kerel
Het Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer is wel het laatste waar we ons hier druk over maken. Mooie strop in je UI btw, van jezelf? Misschien kun je hem op korte termijn om je nek gooien.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:02 schreef Lyzio_NL het volgende:
Nog mensen uit Limburg hier die een beetje om het LVK geven, of het gevolgd hebben?
chinezequote:Op maandag 18 februari 2019 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als chineze man van onder de 1.70 heb je al snel last van concurrentie
Nou nou zeg.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer is wel het laatste waar we ons hier druk over maken. Mooie strop in je UI btw, van jezelf? Misschien kun je hem op korte termijn om je nek gooien.
Waarom ben je er niet op ingegaanquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
[..]
maar jij bent bezet, het is een nette kerel
Dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op maandag 18 februari 2019 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha akkoord prima meidje moet jij weten
Daar is het bij mij nog nooit op stuk gelopen. Alleen de lengte van mijn penis is wel eens tegengevallenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ving jij bot op het moment dat duidelijk werd dat je niet likt?
Bek houdenquote:
Gaf me te weinig aandachtquote:Op maandag 18 februari 2019 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je er niet op ingegaan
quote:
Vooruit dan.quote:
Dit werkt niet in het openbaar gvd cachetquote:Op maandag 18 februari 2019 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat heb je aan bby?
Van mijn gedachte aan jou word ik al warm
Nu voel ik mij niet meer speciaalquote:Op maandag 18 februari 2019 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat heb je aan bby?
Van mijn gedachte aan jou word ik al warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |