Merel moet Gerrit morgenochtend helpen. Dat vond ik ook al zo raar.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zal het scenario zijn dat Gerrit en Shelley een heterdaadje krijgt.
It's tenslotte tv
Raar is dat hè,quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wordt onderhand nu al schijtziek van die Mylene en dan zit ze er nog niet eens in ...
Ik krijg nu al Mygrène van die Mylène.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wordt onderhand nu al schijtziek van die Mylene en dan zit ze er nog niet eens in ...
Iets wat overduidelijk zo voorgekookt wordt is het leuke wel vanaf.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Een modelletje, die is zo weer weg.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...ff haarzelf promoten en weer wegquote:Op zondag 17 februari 2019 23:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een modelletje, die is zo weer weg.
Zagen we in U1 ook al.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een modelletje, die is zo weer weg.
Zagen we in U1 ook al.
Lastig hoor ..die hormonen van Adriaan...quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef formule het volgende:
Wacht op de 2 bakkershulpjes voor Adriaan, eerst wil hij ze wil, dan weer niet, hij voelde zich er niet goed bij
Gelukkig staat Merel vroeg op en komt Mylene op tijd binnen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:47 schreef formule het volgende:
Wacht op de 2 bakkershulpjes voor Adriaan, eerst wil hij ze wil, dan weer niet, hij voelde zich er niet goed bij
Die zou ik idd eerder zien als ex van Gerritquote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef formule het volgende:
Ik ga uit mijn dak als Corry Konings morgenochtend binnen komt als nieuwe inwoner
Maar,maar.maar, verder heeft hij alles onder controlequote:Op zondag 17 februari 2019 23:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Lastig hoor ..die hormonen van Adriaan...
Ja natuurlijk en vooral zijn stemmingen. Vandaar dat hij om de dag zegt dat hij naar huis wilt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:52 schreef formule het volgende:
[..]
Maar,maar.maar, verder heeft hij alles onder controle
Ja, ga dan,zo moeilijk is dat nietquote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en vooral zijn stemmingen. Vandaar dat hij om de dag zegt dat hij naar huis wilt.
Dat dus.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef formule het volgende:
[..]
Ja, ga dan,zo moeilijk is dat niet
En dan vanaf dag 1 al roepen van "Ik moet nog zoveel dagen en dan kan ik weer weg"...quote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en vooral zijn stemmingen. Vandaar dat hij om de dag zegt dat hij naar huis wilt.
Ik moet 15 dagen en verder heb ik poepjes aan de groep. En dus ga ik een "moestuin" aanleggen waar ik een paar radijzen uithaal en gaan we allemaal vegan worden.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
[..]
En dan vanaf dag 1 al roepen van "Ik moet nog zoveel dagen en dan kan ik weer weg"...
Erik valt van de ene verbazing in de andere, hij snapt het niet , dat hele TV gedoequote:Op zondag 17 februari 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
Ergens vermoed ik nog wel een Petertje bij Erik...
En toch lukt het Adriaan redelijk. Er wordt, schat ik, 80% minder vlees gegeten dan in Utopia 1.0.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik moet 15 dagen en verder heb ik poepjes aan de groep. En dus ga ik een "moestuin" aanleggen waar ik een paar radijzen uithaal en gaan we allemaal vegan worden.De sukkel.
Ja, dat komt omdat John weg isquote:Op maandag 18 februari 2019 00:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En toch lukt het Adriaan redelijk. Er wordt, schat ik, 80% minder vlees gegeten dan in Utopia 1.0.
Geen idee, snoepreisje ?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef Poesjuh het volgende:
Wow filmpje van Adriaan...nog n paar dagen en dan zit ik lekker in het vliegtuig...
What was that about?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |