Nee nog veel gekker die nieuwe ster aan het kamper fundamentquote:
Tsssss.quote:
Misschien eens samen naar Dombo kijken.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Buurvrouw draait van die volkse muziek trouwensik ging stuk vanmiddag
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien eens samen naar Dombo kijken.
Geen ideequote:Op zondag 17 februari 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee nog veel gekker die nieuwe ster aan het kamper fundament
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt en meezingen met haar zus
Er zijn natuurlijk uitzonderingen van vrouwen die alles dragen, maar mijn ervaring is dat ik het eigenlijk altijd beter kan vinden met vrouwen met een kunststof (wayfarer) Ray Ban dan met die met een Aviator model.quote:
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hebben jullie het bedrijf al verkocht eigenlijk?
Ik hoopte je op een inconsistentie te kunnen betrappen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me een béétje kende, maar ik begin steeds meer te twijfelen.
Nee, die apparatuur heeft ze allemaal thuis.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel fitness zijn met oordoppen in
Normaal gebruik ik tinypic, die verkleint ze automatisch. Dit keer maar eens imgur gebruikt, maar dan moet ik ze zelf dus eerst verkleinen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zal mobiel zitten, dan ben je met de grootste bundel alsnog alles kwijt met deze grootte.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen van vrouwen die alles dragen, maar mijn ervaring is dat ik het eigenlijk altijd beter kan vinden met vrouwen met een kunststof (wayfarer) Ray Ban dan met die met een Aviator model.
Fijn! Mooi rentenier'n. En mannen moeten bezig blijven, da's altijd beterquote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja.![]()
Alleen nu heeft de broer van mijn man weer een bedrijf waar hij hulp bij nodig heeft, en nu is mijn man daar weer in betrokken op 1 of andere manier. Iets met zonnepanelen.
Ik geef het op om dat te volgen
aviatorshamenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo dan ik skip iedere vrouw met een aviator, dat zijn 9 van de 10 keer kut wijven ja
Vanuit de ruimte zie je ze ook overal.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Werkelijk overal die lelijke vliegtuigstrepen. Echt zó irritant.
Ik weet het, we zijn bepaald niet de enigen die die ervaring hebbenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo dan ik skip iedere vrouw met een aviator, dat zijn 9 van de 10 keer kut wijven ja
Ik hoef hem ook niet hele dagen thuis.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Fijn! Mooi rentenier'n. En mannen moeten bezig blijven, da's altijd beter
En er zijn er niet een beetje veel van ookquote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het, we zijn bepaald niet de enigen die die ervaring hebben
Hmm die waar de lijnen door elkaar kruisen in het midden vind ik dan weer minder, maar sommige zijn wel mooiquote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is hier nog bijna tien graden buiten.
DGK Amanda is een typisch voorbeeld van het Aviator model, toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen van vrouwen die alles dragen, maar mijn ervaring is dat ik het eigenlijk altijd beter kan vinden met vrouwen met een kunststof (wayfarer) Ray Ban dan met die met een Aviator model.
Daarom. Mooi ook allebei je eigen ding blijven doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook niet hele dagen thuis.
Zo lelijk he? Dan wil je een foto maken van een mooie zonsopgang, en dan echt overal die strepen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanuit de ruimte zie je ze ook overal.
Isa uit Utopia.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
DGK Amanda is een typisch voorbeeld van het Aviator model, toch?
Haar man heeft pas een gekke zonnebrilquote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
DGK Amanda is een typisch voorbeeld van het Aviator model, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
De Jennifer.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm die waar de lijnen door elkaar kruisen in het midden vind ik dan weer minder, maar sommige zijn wel mooi
Tinypic schijnt nogal eens een probleem op te leveren hier. Maakt verder niet uit, maar Imgur heeft inderdaad ook een optie om het formaat te veranderen, die ik zelf nooit gebruik, maar dat terzijde.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik tinypic, die verkleint ze automatisch. Dit keer maar eens imgur gebruikt, maar dan moet ik ze zelf dus eerst verkleinen.
Nah, soms kan het ook wel een mooi effect geven. Ik stoor me er niet enorm aan eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo lelijk he? Dan wil je een foto maken van een mooie zonsopgang, en dan echt overal die strepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |