Is maar net hoe je bekend wil staan denk ik danquote:
Utopia is zo kansloosquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel
Ik snap er alleen niets van, net zoals Utopia
Ik kan mij inderdaad niet voorstellen dat je werkelijk zo dom bent om daar vrijwillig aan mee te doen. Maar ik snap ook niet dat die typjes geen 14 dagen ''verleiding'' kunnen weerstaan. En zo begrijp ik wel meer niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies ha ha! En die stelletjes zijn vast ook ingehuurd.....
Godverquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Genoeg die andermans vriendin neuken zonder er geld voor te krijgen toch, gewoon voor de lol. Dan snap ik dit beter.
Die rechtsonder...dame met rood haar......quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke pose zal ik doen voor de foto die ik ga insturen?
Sorry moet dan toch aan die attention whore plaatjes op het strand denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke pose zal ik doen voor de foto die ik ga insturen?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel
Das wel een goede jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die rechtsonder...dame met rood haar......![]()
Wees blij dat je een honkvaste relatie hebt en er niks van snapt, dan ben je trouwens vaak wel het ultieme koppel om deel te nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel
Ja no shit. moet toch aandacht krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry moet dan toch aan die attention whore plaatjes op het strand denken
En dit dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad niet voorstellen dat je werkelijk zo dom bent om daar vrijwillig aan mee te doen. Maar ik snap ook niet dat die typjes geen 14 dagen ''verleiding'' kunnen weerstaan. En zo begrijp ik wel meer niet.
Ja joh......lekker in scène gezet en goed gemonteerd.......maar het kijkt zo lekker wegquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dit dus.
Maar het zullen inderdaad allemaal wel 'acteurs' zijn.
Ik heb nog nooit 1 seconde gezien dus mag eigenlijk ook geen mening hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja joh......lekker in scène gezet en goed gemonteerd.......maar het kijkt zo lekker weg
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat sowiesoals er iemand het type voor is
Ik wel, het stond aan tijdens stofzuigen etcquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 seconde gezien dus mag eigenlijk ook geen mening hebben
Vorig jaar eentje die drie dagen volhield dat hij absoluut nooit zou vreemd gaan, twee tellen later wilde hij trouwen met z'n verleidsterquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 seconde gezien dus mag eigenlijk ook geen mening hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |