De immer dronken Youri is een influencer.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ja hoor Youri, als jij wat zegt staan er al 1.000 berichten over op internet.
Over een geschikte kandidaat kunnen vinden voor Feyenoord?quote:
Een trainer met een goede visie kan toch juist belangrijk zijn om de boel daar op te bouwen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Over een geschikte kandidaat kunnen vinden voor Feyenoord?
Werd wel groter gemaakt dan dat het in principe is.
Dat zou hij wel willen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij ook een gastrol krijgen in de nieuwe Kees&Co?
Er komt wel iemand binnen nu ,Stam heeft een echte Feyenoord kopquote:Op zondag 10 maart 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trainer met een goede visie kan toch juist belangrijk zijn om de boel daar op te bouwen.
Ook al vinden Feyenoord-fans het woord 'visie' heel eng.
7 jaar geleden alweer, kolere.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen.
Dit was ook een topstukje.
Feyenoord is ook kaal geplukt ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er komt wel iemand binnen nu ,Stam heeft een echte Feyenoord kop![]()
Andries wordt warm van halve kansen die Real Madrid had. Andriesgod.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:14 schreef Monolith het volgende:
Andries is een typische Ajacied. Real had meer balbezit dus was beter.
Dat was wel een wedstrijd die gelijk je hele week goedmaakt.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg nooit genoeg van deze beelden.
Ik ben er dagenlang high van geweest, pas gisteren werd het wat minder.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel een wedstrijd die gelijk je hele week goedmaakt.
Vandaag wel van begin tot eind wel heerlijk rustig en opgetogen op het stoeltje.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er dagenlang high van geweest, pas gisteren werd het wat minder.
Dit was een mooie wedstrijd om niet teveel krachten te verspelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag wel van begin tot eind wel heerlijk rustig en opgetogen op het stoeltje.
Blij dat Neres weer wat goaltjes heeft meegepakt.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag wel van begin tot eind wel heerlijk rustig en opgetogen op het stoeltje.
Mag van mij af en toe wel meer positiewisseling tussen Neres/Tadic/Ziyech komenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat Neres weer wat goaltjes heeft meegepakt.
Ach in dit soort wedstrijdjes zit er toch weinig beweging in.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag van mij af en toe wel meer positiewisseling tussen Neres/Tadic/Ziyech komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |