Was leuk jaquote:
Waarom ben je dan ook NAC supporterquote:Op zondag 17 februari 2019 19:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Troost je maar.. Als NAC supporter heb ik het zwaarder denk ik.
B-side..quote:Op zondag 17 februari 2019 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook NAC supporter
Tja op een gegeven moment wordt je wel een eenheid. Maja heb al tijdje stadiumverbod dusquote:Op zondag 17 februari 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dat is helemaal het einde?
Prof ook bij arsenalquote:Op zondag 17 februari 2019 19:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja op een gegeven moment wordt je wel een eenheid. Maja heb al tijdje stadiumverbod dus
Wat heb je uitgevreten dan crimineeltjequote:Op zondag 17 februari 2019 19:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja op een gegeven moment wordt je wel een eenheid. Maja heb al tijdje stadiumverbod dus
NAC gaat direct degraderen.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh wat makkers waren stoeltje aan het slopen en gingen ermee gooien en toen werd ik ook aangehouden. Had 2 peppersprays bij me, zaten nog in de jas van het uitgaan avond ervoor. Maja wel kinderachtig want ik had ze niet gebruikt of zo...quote:Op zondag 17 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevreten dan crimineeltje
Hoop het niet man.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NAC gaat direct degraderen.
Hoop wel dat Roda terugkomt!quote:Op zondag 17 februari 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Graafschap maakt ook nog een goede kans idd.
Ik niet, met VVV, Sittard en Twente hebben we wel even genoeg Duitse clubs in de eredivisie.quote:
Hahah manman goed bezig. Hoe lang duurt zo'n verbod of is het voor altijd over en sluitenquote:Op zondag 17 februari 2019 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh wat makkers waren stoeltje aan het slopen en gingen ermee gooien en toen werd ik ook aangehouden. Had 2 peppersprays bij me, zaten nog in de jas van het uitgaan avond ervoor. Maja wel kinderachtig want ik had ze niet gebruikt of zo...![]()
Maja heb uiteindelijk gewoon zo'n strafbeschikking gekregen van OM en taakstrafje moeten doen met een kleine geldboeten geloof ik.
Alsof alles om succes gaat....quote:Op zondag 17 februari 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Als je hooligan bent van zo'n clubje die niet eens Europees in beeld komt dan heb je her echt gemaakt zeg
Roda mag er nog wel bij wat mij betreft en misschien ook nog MVVquote:Op zondag 17 februari 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet, met VVV, Sittard en Twente hebben we wel even genoeg Duitse clubs in de eredivisie.
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Alsof alles om succes gaat....
[..]
Roda mag er nog wel bij wat mij betreft en misschien ook nog MVV
Ja wie kan je nou klappen met die 10 supportersquote:Op zondag 17 februari 2019 19:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Alsof alles om succes gaat....
[..]
Roda mag er nog wel bij wat mij betreft en misschien ook nog MVV
Ik weet het niet meer volgens mij heb ik 1 jaar gekregen maar kreeg een uitnodiging om te komen praten. Maar ik heb er niet meer zo'n zin in allemaal na dat gedoe. Civielrechtelijk hebben ze mij ook niet vervolgd was alleen het OM dat een deel voorwaardelijk gaf of zo dat ik er niet meer heen mocht of zo. Paar vrienden hadden een advocaat die het hun heeft uitgelegd maar ik hoefde dat allemaal niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hahah manman goed bezig. Hoe lang duurt zo'n verbod of is het voor altijd over en sluiten
spelen gewoon nog in de hoogste divisiequote:Op zondag 17 februari 2019 19:43 schreef Argo het volgende:
[..]
nog welquote:Op zondag 17 februari 2019 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
spelen gewoon nog in de hoogste divisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |