Nee.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Eet jij ook ananas op een pizza of niet?
2-0 verloren, was wel een beetje te verwachten met hoe het de afgelopen periode gaatquote:Op zondag 17 februari 2019 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi zo, wat was de uitslag van de wedstrijd dan?
dan gaan de vunzigheden wat makkelijkerquote:Op zondag 17 februari 2019 19:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nou zeg waarom zou je zoiets doen
Jeetje.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:37 schreef Rozevla het volgende:
Ik moet nog gosverdomme 6 minuten wachten tot mn aardappel oven schotel klaar is![]()
![]()
FUCK!!!!
Baasquote:
Ook op broodjes gezond of dat niet ik hekel tonijn echt.quote:
Zelf gemaakt met gehakt, paprika, mais, champignons, tomaat, kaas en veel hete sausquote:
Dat ga ik eens proberen! Welke bodem mix gebruik jij of hoe maak jij die?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zelf gemaakt met gehakt, paprika, mais, champignons, tomaat, kaas en veel hete saus
Ditquote:Op zondag 17 februari 2019 19:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat ga ik eens proberen! Welke bodem mix gebruik jij of hoe maak jij die?
Dat is jammer als je er dan eindelijk weer eens heengaatquote:Op zondag 17 februari 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
2-0 verloren, was wel een beetje te verwachten met hoe het de afgelopen periode gaat
Jammer maar niks aan te doen :squote:Op zondag 17 februari 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
2-0 verloren, was wel een beetje te verwachten met hoe het de afgelopen periode gaat
Bedankt vriend!quote:Op zondag 17 februari 2019 19:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dit
https://www.ah.nl/product(...)adeeg-en-tomatensaus
Chill de bil
Troost je maar.. Als NAC supporter heb ik het zwaarder denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |