NIEUWE SPERENquote:
Jouw mening over de worp van deze meneer Peters?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
Complimentje voor Henderson met al vier kwartfinaleplaatsen dit jaar.
Bijzonder. Maar van Plaaggeesthoofd Sparidaans mag hij wel winnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw mening over de worp van deze meneer Peters?
Dat is de volgende talentenbandwagon die al de fik in vliegt voor hij gepiekt heeft.quote:
Probeer eerst eens 20 kilo af te vallen en wat simpele krachttraining om je rugspieren sterker te maken, zou ik zeggen.quote:
Zijn hier al beelden van?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ik schrijf na Van Gerwen gewoon Price op als favoriet voor de UK Open volgende week.
Bedankt!quote:Op zondag 24 februari 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Excuus voor de pauperwebcam maar hier is 'ie dan.
[ afbeelding ]
De enige reservekeus die ik had, was Jizzy. Voor de rest zou ik misschien Wade opschrijven. Voor de rest is het gissen. En waarom niet een leuk gokje met Prijs.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik heb hem niet opgeschreven, daar hij nog maar moet laten zien met publiek om te kunnen gaan sinds de Grent Slem.
twitter:ochepedia twitterde op maandag 25-02-2019 om 23:17:15High treble 20 accuracy % from PC events 1-6 (as estimated by ¹⁸⁰W):45.6% - Price44.8% - van Gerwen43.7% - Cross42.8% - K Anderson42.3% - WhiteFor Price to be ahead of MvG on such a fundamental metric, over as many legs as the two have played, is hugely impressive. reageer retweet
Ik droomde vannacht dat Cadby niet zo lang geleden eindelijk zijn visum had ontvangen waardoor hij volgende week mee had kunnen doen aan PC7 en 8. De realiteit is dat de meeste dromen bedrog zijn want Cadby staat jammer genoeg niet op de deelnemerslijst voor PC7 en 8 #rtl7dartsquote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
Komend weekend weinig absenten. Suljovic kiest ervoor om met de fam rond te hangen. Zal wel te maken hebben met het drukke schema dat vanaf volgende week zal komen. Premier League in Berlijn, Euro Tour, dubbele PL, Euro Tour..
Two Tour Card Holders, Mensur Suljovic and Corey Cadby, will be absent on both days in Wigan, and will be replaced by Ritchie Edhouse and Stephen Burton from the Unicorn Challenge Tour Order of Merit.
Hughes begint goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Zonneveld en Hughes - Wit op mijn stream.
Maar White gooit er een 170 in, jawel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hughes begint goed in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |