abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185244789
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je alleen twee selfies ofzo hebt en je geen 8 of hoger bent gaat het inderdaad niet lukken.
Wat zijn goede foto's dan?
  maandag 25 februari 2019 @ 22:34:21 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185244806
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:33 schreef alexlefou het volgende:

[..]

Wat zijn goede foto's dan?
Sowieso iets met je hoofd, een foto van je total. Eentje waar je op lacht.
Zoiets
pi_185244816
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoiets
Ok
  maandag 25 februari 2019 @ 22:37:06 #204
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185244844
quote:

[..]

Zoiets
En eentje met je matties anders denken ze dat je een of ander vriendloos monster bent.
pi_185244902
quote:

[..]

Zoiets
Strand foto's of is dat weer te veel lichaam?
  maandag 25 februari 2019 @ 22:56:31 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185245128
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Strand foto's of is dat weer te veel lichaam?
Ligt eraan wat/hoe je wilt overkomen
pi_185245307
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:22 schreef Restyler het volgende:
Je moet gewoon een lekkerding zijn om op Tinder te scoren. Ik kan dat hoogstpersoonlijk bevestigen.
Het werkte bij jou niet? Bummer.
pi_185246716
quote:
Vind er geen kut aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185246794
quote:
Op zich wel interessant, maar hij zegt op het eind dat je kans van 5% naar 0% kan gaan als elke date tegenvalt en je steeds teleurgestelder raakt.

Maar je kan het ook andersom zien: elke keer dat een date een teleurstelling is, probeer je die ervaringen mee te nemen naar de volgende date en probeer je van elke afwijzing te leren accepteren. Naar mate je meer date, hoe beter je bepaalde signalen kunt oppikken. Als opeens een date voorbij komt waarbij je merkt dat ook zij interesse in je toont en zij het leuk vindt om met jou te blijven daten, dan zit je goed.

Dus de kans van 5% zou echt wel 15% kunnen worden als je je niet uit het veld laat slaan en je bereid bent om jezelf te verbeteren en je leven te leiden.
pi_185249734
Zitten jullie ook op The Inner Circle? Je kan zien wie er naar je profiel kijkt en dat is best confronterend :')

Ik vergeet steeds wie ik al bekeken heb dus sommigen zullen me wel een stalker vinden..
pi_185250114
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:52 schreef Markeerstift het volgende:
Zitten jullie ook op The Inner Circle? Je kan zien wie er naar je profiel kijkt en dat is best confronterend :')

Ik vergeet steeds wie ik al bekeken heb dus sommigen zullen me wel een stalker vinden..
Nee. Hoe is het aanbod?

is het :9~ ?
pi_185250232
quote:

Die site is toch invite-only?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185250282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 00:31 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Op zich wel interessant, maar hij zegt op het eind dat je kans van 5% naar 0% kan gaan als elke date tegenvalt en je steeds teleurgestelder raakt.

Maar je kan het ook andersom zien: elke keer dat een date een teleurstelling is, probeer je die ervaringen mee te nemen naar de volgende date en probeer je van elke afwijzing te leren accepteren. Naar mate je meer date, hoe beter je bepaalde signalen kunt oppikken. Als opeens een date voorbij komt waarbij je merkt dat ook zij interesse in je toont en zij het leuk vindt om met jou te blijven daten, dan zit je goed.

Dus de kans van 5% zou echt wel 15% kunnen worden als je je niet uit het veld laat slaan en je bereid bent om jezelf te verbeteren en je leven te leiden.
Precies, het gaat er om hoe je ermee omgaat.

De mensen die het het beste weten, zijn vaak ook het vaakst op hun bek gegaan en hebben daarvan geleerd.
pi_185250293
quote:

Ik zit erop, maar ik kan het niet zien omdat ik niemand heb uitgenodigd en geen premium member ben.
pi_185250434
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:37 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

En eentje met je matties anders denken ze dat je een of ander vriendloos monster bent.
Dat vind ik dus een lastig iets. Want ga je dan al die matties vragen of ze het goed vinden om ook op Tinder te staan met een foto? Ik wil iig niet dat vriendinnen zomaar een foto van mij op Tinder zetten zonder dat ik het weet. Dus zelf ook geen foto's met anderen erop.

En soms heeft een man alleen maar foto's met anderen erop, dat vind ik ook niet handig dat je dan elke foto moet gaan zoeken wie hij is :')
Maar verder eens met @Cue_ dat iig 1 gezichtsfoto, 1 fullbody, 1 lachende wel het minimale is qua foto's. En liefst ook nog 1 wat spontanere tijdens het uitvoeren van een hobby ofzo.
pi_185250542
quote:

Had een invite gekregen, maar profiel goedkeuren duurde een eeuwigheid, dus ben afgehaakt.
pi_185250555
Een matige snapchat selfie vanuit een hoge hoek genomen is overigens voldoende voor honderden matches.
pi_185250665
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat vind ik dus een lastig iets. Want ga je dan al die matties vragen of ze het goed vinden om ook op Tinder te staan met een foto? Ik wil iig niet dat vriendinnen zomaar een foto van mij op Tinder zetten zonder dat ik het weet. Dus zelf ook geen foto's met anderen erop.

En soms heeft een man alleen maar foto's met anderen erop, dat vind ik ook niet handig dat je dan elke foto moet gaan zoeken wie hij is :')
Maar verder eens met @:Cue_ dat iig 1 gezichtsfoto, 1 fullbody, 1 lachende wel het minimale is qua foto's. En liefst ook nog 1 wat spontanere tijdens het uitvoeren van een hobby ofzo.
Het grappige bij vrouwen is wel eens dat ze als eerste foto een foto met een hele knappe vriendin hebben, waardoor je denkt dat je met een hele lekkere chick gematcht bent. :9~

Om er vervolgens achter te komen dat het om die ander gaat :')

Nooit begrepen waarom vrouwen dat doen.
pi_185250747
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het grappige bij vrouwen is wel eens dat ze als eerste foto een foto met een hele knappe vriendin hebben, waardoor je denkt dat je met een hele lekkere chick gematcht bent. :9~

Je kan toch alle foto's bekijken voordat je besluit te liken?
pi_185250750
quote:

[..]

Zou me niks verbazen dat ze die foto gewoon automatisch door Tinder hebben laten plaatsen uit de profielfoto map.

En anders snap ik het ook niet echt... je wilt toch zeker wel dat duidelijk is om wie het nou gaat? Ik zie soms profielen met alleen maar groepsfoto's langskomen...
pi_185250770
quote:

[..]

Oh dat doen mannen ook hoor. Snap dat ook niet zo goed :') Of misschien is het idd wel wat @Faxie zegt over dat automatisch laten bepalen. Dat heb ik uitstaan. Ik kijk sowieso altijd eerst alle foto's voor ik like.
Ik zag net een man die alleen 10 van die quotes plaatjes had, dat schiet ook lekker op :')
pi_185250771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan toch alle foto's bekijken voordat je besluit te liken?
Zeg maar een soort spelletje? Zoeken naar die ene persoon die op elke groepsfoto staat?

Zodat je zeker weet dat die honderden likes van kerels zijn die tenminste de moeite hebben genomen naar je profiel te kijken.
pi_185250790
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeg maar een soort spelletje? Zoeken naar die ene persoon die op elke groepsfoto staat?
Nee natuurlijk niet. Bij alleen maar groepsfotos haak ik ook af. Maar er achter komen dat je de mindere gematched hebt had voorkomen kunnen worden. Meestal staat er wel een foto van de persoon in kwestie bij.

Mannen doen dit overigens ook.
pi_185250841
Voor vrouwen maakt het niet uit hoe ze erop staan. Matches krijgen ze toch wel.. (met dank aan hordes mannen die alles naar rechts swipen)..

@DaggerOne: als er meerdere vrouwen opstaan is het áltijd de minst knappe. En nee, dat heb ik ook nooit begrepen.

Als je als man op Tinder geen matches krijgt, dan heb je gewoon slechte foto's. Maak andere foto's, zelf of door vrienden en de matches komen uiteindelijk wel.

Het advies is wel om met nieuwe verse foto's ook je profiel te resetten, daardoor heb je veel meer kans op matches. (Niet te vaak doen, anders gaat Tinder je account blokkeren, geen idee waar die grens ligt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')