Ja, had ik ook wel last van. Dan maar een tijdje niet swipen als de boel me tegen ging staan.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind het overigens vervelend worden om telkens me iedere match die me interessant lijkt weer een zelfde soort gesprek te moeten voeren. Ik ga er een beetje rare dingen van roepen, hebben nog meer mensen hier last van?
Ja maar soms krijg je zo juist de leuke gesprekkenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind het overigens vervelend worden om telkens met iedere match die me interessant lijkt weer een zelfde soort gesprek te moeten voeren. Ik ga er een beetje rare dingen van roepen, hebben nog meer mensen hier last van?
Minder dan 10% gaat bij mij naar rechts. Uitzondering: top picks. Maar dat zijn bij mij ook eigenlijk zonder uitzondering echt hele mooie meiden. Daar is zeker 50% ‘rechts’.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe vaak swipen jullie naar links voordat jullie naar rechts swipen?
Als je bij happn via maps gaat kan je nog gewoon doorscrollen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Tinder blijft het beste, Paiq is ook goed.
Happn en Once zijn ook aardig, Happn heeft alleen een slechte layout en tijdens de laatste update/verandering is het nog slechter geworden. Je moet steeds mensen die je al geliked hebt, opnieuw liken(eerst kon je er gewoon door heen scrollen).
Once, krijg ik heel vaak matches die 100km of verder wonen. Ik geloof ook niet meer dat ze handgeselecteerde matches kiezen.
Bumble was op zich een goed concept, maar werkt gewoon niet. Ik swipe alleen nog maar, als ik zie dat iemand mijn geliket heeft. Heb daar het gevoel dat ik uren voor niks aan het swipen ben en inderdaad als je een match hebt krijg je weer alleen maar "Hoi" en dan mag je als man weer het gesprek gaan voeren, wat niet het idee van de app was.
Het aantal matches is niet bijzonder hoog, swipe zelf ook het merendeel weg. Geef de voorkeur aan iemand die wat meer informatie in haar profiel heeft staan, dat is vaak wel een indicatie of er wat gemeenschappelijke interesses zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel matches krijg je per week? Praten ze een beetje leuk terug?
Bij hebben die toppicks altijd zon verre afstand. Weet niet waarom, nooit 1 van een paar kilometer ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Minder dan 10% gaat bij mij naar rechts. Uitzondering: top picks. Maar dat zijn bij mij ook eigenlijk zonder uitzondering echt hele mooie meiden. Daar is zeker 50% ‘rechts’.
Ja klopt. Ik zeg in het echt ook rare dingen dus dat scheelt. Dan weet ik gelijk of ze er klaar voor is.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar soms krijg je zo juist de leuke gesprekken
Ah handig, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je bij happn via maps gaat kan je nog gewoon doorscrollen.
Paar jaar geleden op paiq zo wel een vriendin opgedaan door gelijk te starten met dat de vragen over werk enzo me een beetje de neus uitkwamen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar soms krijg je zo juist de leuke gesprekken
Vind het altijd een goed teken als het gesprek gelijk raar begint :pquote:Op zondag 17 februari 2019 17:56 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zeg in het echt ook rare dingen dus dat scheelt. Dan weet ik gelijk of ze er klaar voor is.
O, die had ik ook wel. Maar inderdaad ook meer dan eens een afstand die ik meteen liet lopen. Ook al dacht ik dan wel vaak ‘daar zou ik het heel gezellig mee kunnen hebben’...quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij hebben die toppicks altijd zon verre afstand. Weet niet waarom, nooit 1 van een paar kilometer ofzo.
Ja ik hier ookquote:Op zondag 17 februari 2019 17:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, die had ik ook wel. Maar inderdaad ook meer dan eens een afstand die ik meteen liet lopen. Ook al dacht ik dan wel vaak ‘daar zou ik het heel gezellig mee kunnen hebben’...
Naja zegt me niks dit, 10 per week?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het aantal matches is niet bijzonder hoog, swipe zelf ook het merendeel weg. Geef de voorkeur aan iemand die wat meer informatie in haar profiel heeft staan, dat is vaak wel een indicatie of er wat gemeenschappelijke interesses zijn.
Zo heb ik binnenkort een date met iemand die ongeveer dezelfde smaak qua muziek heeft; dat maakt een gesprek op het begin ook al vrij makkelijke omdat je ergens op in kan haken.
Matches die alleen foto's hebben is het altijd een gok of daar een beetje een aardig gesprek uitkomt.
Je bent al best een tijdje weer aan het Tinderen, niemand blijven hangen bij je?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij hebben die toppicks altijd zon verre afstand. Weet niet waarom, nooit 1 van een paar kilometer ofzo.
Niemand de moeite waard.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je bent al best een tijdje weer aan het Tinderen, niemand blijven hangen bij je?
Als je een match hebt en twijfel hebt of je iets voelt, kap je die persoon meteen af of geef je een date nog wel altijd een kans?quote:
Wat zijn je statistieken? 200 matches, 10 gedate?quote:
Als ik bij het gesprek twijfel komt er geen date nee.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:00 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Als je een match hebt en twijfel hebt of je iets voelt, kap je die persoon meteen af of geef je een date nog wel altijd een kans?
Geen idee van matches. Dates 7 geloof ik?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zijn je statistieken? 200 matches, 10 gedate?
Je kan alleen je huidige zien. Niet de voorgaande die weg zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
Waar kan je je totaal aantal matches eigenlijk zien op tinder?
Je hebt zo'n zoekfunctie die dat aangeeft.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
Waar kan je je totaal aantal matches eigenlijk zien op tinder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |