Klopt. Heb je gehoord wat Tim gisteren zei. Hij doet het ook omdat hij bevestiging van Franny wilt voor als hij weggaat deze stemmingen.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
uto 1 : ruud en bill.. aanzoek.. zij zei ja natuurlijjjkkkkkkkkkk
zegt dus niks
Ja, ben het met je eens, ik zou ook echt wachten tot buiten.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:59 schreef yaello het volgende:
[..]
Mmh.. zit wat in. Vind een aanzoek doen alsnog vrij belachelijk na, hoeveel maanden? 3 ofzo? D'r vader zei niet voor niks dat ze elkaar eerst beter moeten leren kennen
Die hoeft helemaal niets met die Jens omdat denkbeeldig vriendje 'Merlijn'quote:Op zondag 17 februari 2019 15:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik heb het idee dat Merel Jens een beetje ontloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
om 16:00 pasquote:Op zondag 17 februari 2019 15:05 schreef Ranah het volgende:
tim heeft zin om even te knuffelen
strakjes, haar haar is nat
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hoeft helemaal niets met die Jens omdat denkbeeldig vriendje 'Merlijn'Ja het is ook wel een enorme gay pussy die Jens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo denkbeeldig vriendje?
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Je bent mooi, zegt Tim tegen Franny
Jij bent de enige die ik wil, zegt hij
[ afbeelding ]
Helemaal gestoordquote:Op zondag 17 februari 2019 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Franny zegt tegen Merel dat ze bang is dat Tim vreemd gaat met Hiske
[ afbeelding ]
Shelley gaat meteen na hem de wc in, gadver. Ik zou het eerst even lekker laten luchten hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 15:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit zit al een half uur te kleien.
Meisje van 6 naar vrouw van 83 is nogal ongelovelijk overspelquote:Op zondag 17 februari 2019 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt bakmeel in te zitten. Lijkt mij dat je dat droog, donker en koel moet bewaren, maar zij laten het gewoon in de warmte overdag en de kou 's nachts buiten staan. Zal wel weer zo'n cynisch experiment zijn van Jessie, kijken hoe lang het duurt voordat anderen het naar binnen gaan dragen.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Er staat maar een pakket bij de poort sinds gisteren. Wat is dat?
Het geeft in ieder geval duidelijk de bevestiging dat ze voor geen meter spoortquote:Op zondag 17 februari 2019 15:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Meisje van 6 naar vrouw van 83 is nogal ongelovelijk overspel
En dat ze doorslaat in het doen alsof ze niet weet dat Tim iets voor haar heeft gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 15:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval duidelijk de bevestiging dat ze voor geen meter spoort
ze zijn aan het verbouwen in de caravan....soms is het heel simpel in Utopiaquote:Op zondag 17 februari 2019 15:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Schijnt bakmeel in te zitten. Lijkt mij dat je dat droog, donker en koel moet bewaren, maar zij laten het gewoon in de warmte overdag en de kou 's nachts buiten staan. Zal wel weer zo'n cynisch experiment zijn van Jessie, kijken hoe lang het duurt voordat anderen het naar binnen gaan dragen.
het klonk ook nog alsof ze het serieus meendequote:Op zondag 17 februari 2019 15:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval duidelijk de bevestiging dat ze voor geen meter spoort
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:19 schreef Ranah het volgende:
het is een kleine ring, lotus kan hem bijna niet om
tim: hij past franny wel maar hij gaat moeilijk af
(hoe symbolisch)
Lolquote:Op zondag 17 februari 2019 15:19 schreef Ranah het volgende:
(hoe symbolisch)
quote:Op zondag 17 februari 2019 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stom dan om dat nu al te bestellen als je weet dat je je hok gaat verbouwenquote:Op zondag 17 februari 2019 15:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Schijnt bakmeel in te zitten. Lijkt mij dat je dat droog, donker en koel moet bewaren, maar zij laten het gewoon in de warmte overdag en de kou 's nachts buiten staan. Zal wel weer zo'n cynisch experiment zijn van Jessie, kijken hoe lang het duurt voordat anderen het naar binnen gaan dragen.
Zijn ring gaat er moeilijk af toch, Franny heeft hem nog niet gepastquote:Op zondag 17 februari 2019 15:19 schreef Ranah het volgende:
(hoe symbolisch)
Jessie zat daarstraks al te zeiken over Gerritquote:Op zondag 17 februari 2019 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kan Ger nu bouwen, zo maar met geld van de BV
Zou Jessie hem hier over aan spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |