Het klopt allemaal van geen kant.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
nogmaals
his en chris die tim uitkotsen en dan dit samen doen
ik kén er nie bij
rare mensen die utopianenquote:Op zondag 17 februari 2019 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
nogmaals
ik kén er nie bij
Scriptsquote:Op zondag 17 februari 2019 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
nogmaals
ik kén er nie bij
Normaal gaat liegen hem beter afquote:Op zondag 17 februari 2019 14:45 schreef Dotteke het volgende:
A, de ringen zijn klaar, het is lekker rustig op de streams
Mevr pakt haar spullen in en Franny vraagt of Tim haar ring heeft gepakt. Tim ontkent
that's another cook!quote:Op zondag 17 februari 2019 14:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat slechte engels is echt heel erg frustrerend.
quote:Op zondag 17 februari 2019 14:49 schreef DKUp het volgende:
Lotus knijpt de puistje en meeeters van Gerrit en Jens uit
Is best mooi geworden. Ik vond het best leuk om te zienquote:
Hij heeft zo veel lef. Echt walgelijk. Die brief aan de ouders van Franny was dus totaal voor de sier.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Morgen gaat hij op de knie voor Franny, zegt Tim
De meeste mannen kopen een ring, hij heeft er zelf een gemaakt. Zitten zijn bloed zweet en tranen in, zo verteld hij aan Brandon
Dus zoals verwacht trekt Tim zich niks aan van het advies van haar vader...quote:Op zondag 17 februari 2019 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Morgen gaat hij op de knie voor Franny, zegt Tim
De meeste mannen kopen een ring, hij heeft er zelf een gemaakt. Zitten zijn bloed zweet en tranen in, zo verteld hij aan Brandon
Ze mochten niet trouwen in Utopia, een aanzoek doen is zo erg nog niet, daar bind je niets meequote:Op zondag 17 februari 2019 14:57 schreef yaello het volgende:
[..]
Hij heeft zo veel lef. Echt walgelijk. Die brief aan de ouders van Franny was dus totaal voor de sier.
Echt ik kan er met met mijn pet niet bij die gozer spoort echt voor geen ene meter ......walgelijk vind ik het .quote:Op zondag 17 februari 2019 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus zoals verwacht trekt Tim zich niks aan van het advies van haar vader...
Mmh.. zit wat in. Vind een aanzoek doen alsnog vrij belachelijk na, hoeveel maanden? 3 ofzo? D'r vader zei niet voor niks dat ze elkaar eerst beter moeten leren kennenquote:Op zondag 17 februari 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mochten niet trouwen in Utopia, een aanzoek doen is zo erg nog niet, daar bind je niets mee
uto 1 : ruud en bill.. aanzoek.. zij zei ja natuurlijjjkkkkkkkkkkquote:Op zondag 17 februari 2019 14:59 schreef yaello het volgende:
[..]
Mmh.. zit wat in. Vind een aanzoek doen alsnog vrij belachelijk na, hoeveel maanden? 3 ofzo? D'r vader zei niet voor niks dat ze elkaar eerst beter moeten leren kennen
Dat dusquote:Op zondag 17 februari 2019 14:59 schreef yaello het volgende:
[..]
Mmh.. zit wat in. Vind een aanzoek doen alsnog vrij belachelijk na, hoeveel maanden? 3 ofzo? D'r vader zei niet voor niks dat ze elkaar eerst beter moeten leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |