Ik heb al lekker hardgelopen in het zonnetje en nu lekker boodschappen en schoonmaken enzoquote:Op zondag 17 februari 2019 12:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een fijne zondag tegemoet gaat
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjesquote:
Ik voel me vies lui en wil naar buiten met het zonnetje maar weet niet wat ik buiten moet doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:51 schreef Solotov het volgende:
Ik heb ook klokje rond geslapen en ik voel me als herboren
Was mijn voorstel eerder deze week, je mag mij in natura bedanken.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjes
Ik bef je vriendin wel voor jequote:Op zondag 17 februari 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was mijn voorstel eerder deze week, je mag mij in natura bedanken.
@Danny ,quote:Op zondag 17 februari 2019 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je Danny bedanken voor de functie dat je mobiel nu ook uit een gesloten topic kunt quoten, oké thank you kusjes
Oh god nu komt Danny, iedereen gedraag jequote:
echt geen zin in deze zondagquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god nu komt Danny, iedereen gedraag je
Hoeft niet hoor, die is toch nooit te genieten.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2019 11:39 schreef Flamarande het volgende:
Heb een spier in mijn arm verrekt ofzo echt kut
God=Dannyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, die is toch nooit te genieten.
Haha pussyquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een appeltje met hem te schillenquote:
Wat ben jij vroeg wakkerquote:
HIDE YO KIDS HIDE YO WIVESquote:Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom maar schuilen in mijn broekquote:
Sowquote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijk
Lijkt me sterk, we hebben flink wat zorgzame katten lopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog nooit een goede likbeurt gehad heeft waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |