Dat lijkt me ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb me nergens onveilig gevoeld, met een beetje gezond verstand kom je ook niet in gevaarlijke gebieden
Heb er alleen maar leuke ervaringen opgedaan, leuke mensen ontmoet en mooie dingen gezien en gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:51 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet.
Zolang je niet met dure spullen spullen in afgelegen gebieden gaat ronddwalen, zal het allemaal wel meevallen. Dan is de kans dus groot dat ik in de zomer een bezoekje breng aan Colombia.
Thanx. Ik ga het morgen even op m’n gemak checken.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb er alleen maar leuke ervaringen opgedaan, leuke mensen ontmoet en mooie dingen gezien en gedaan.
Lees dit topic even door:
TRV / Colombia deel 2 - el único riesgo es que te quieras quedar
Naakt je laten insmeren met lava?quote:Op zondag 17 februari 2019 02:00 schreef Remqo het volgende:
Het leuke was, ik raakte in Cartagena met een meid aan de praat die haar Engels wou oefenen.
Na 10 minuten vroeg ik of ze mee wou gaan naar de moddervulkaan, ze zei nog ja ook
Het was verdomde nog lekker ook, daarna word je afgespoeld door een paar negerinnen in het meertje daarginds.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naakt je laten insmeren met lava?
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?quote:Op zondag 17 februari 2019 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was verdomde nog lekker ook, daarna word je afgespoeld door een paar negerinnen in het meertje daarginds.
best expierence ever
Nee, maar ayahuasca kan je beter in Peru doen bij een inca-ceremoniequote:Op zondag 17 februari 2019 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?
Tepels als sigarenpeuken, loser.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ayahuasca gedaan met die wijven met enorme sigaren tepels?
Klopt. Ik heb het nooit gedaan, en zal zoiets ook nooit doen. Maar hier bij ons in de stad is er een speciaal Ayahuasca huis waar je keihard kan gaan. Een van de weinigen in Nederland die hoog staat aan geschreven. Maar het beste is sowieso in Peru.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ayahuasca kan je beter in Peru doen bij een inca-ceremonie
Is goed Braddie, is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tepels als sigarenpeuken, loser.
Ik heb verder ook nooit ayahuasca gebruikt.quote:Op zondag 17 februari 2019 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het nooit gedaan, en zal zoiets ook nooit doen. Maar hier bij ons in de stad is er een speciaal Ayahuasca huis waar je keihard kan gaan. Een van de weinigen in Nederland die hoog staat aan geschreven. Maar het beste is sowieso in Peru.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |