Anderhalf jaar geleden een dikke maand in Japan rondgetrokken en zowat dagelijks sushi opquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je had gezegd sushi dan was ik meteen in de auto gestapt.
Best wel irritantquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Hoe irritant is dat. Een cadeaubon krijgen die t niet doet.
Heb de betreffende winkel al een paar keer geprobeerd te bellen, geen doorkomen aanquote:
Hoe dan? Digitaal of zo?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Vind rondtrekken kansloos. Afknapper.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden een dikke maand in Japan rondgetrokken en zowat dagelijks sushi op
Intertoys zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Wat een totale onzin, ben je nog jong?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind rondtrekken kansloos. Afknapper.
Schiet je daar even in je eigen voet met je online bestellen, die winkels zijn juist failliet door www kopers.quote:
Zij kan er toch niets aan doen dat ze een cadeaubon krijgt voor een skere fysieke winkel ipv voor Bol.comquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet je daar even in je eigen voet met je online bestellen, die winkels zijn juist failliet door www kopers.
nog niet faillietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet je daar even in je eigen voet met je online bestellen, die winkels zijn juist failliet door www kopers.
Klopt deze ene keer maar www kopers hebben nogal wat fysieke winkels stuk gemaakt, niet dat het erg is of zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Zij kan er toch niets aan doen dat ze een cadeaubon krijgt voor een skere fysieke winkel ipv voor Bol.com
Wat bereik je daarmee? Opzoek naar jezelf?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, ben je nog jong?
Ik vind het doodsaai om dezelfde serveerster iedere avond te zien tijdens bijna hetzelfde avondeten en ik irriteer me dood als ik de dag erna naast dezelfde Duitser op een handdoekje ligquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat bereik je daarmee? Opzoek naar jezelf?
Je zegt nu dat je niet van all-in vakanties houdt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het doodsaai om dezelfde serveerster iedere avond te zien tijdens bijna hetzelfde avondeten en ik irriteer me dood als ik de dag erna naast dezelfde Duitser op een handdoekje lig
Dat sowieso niet, ik ontspan met om hoekjes kijken en op avontuur trekkenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je niet van all-in vakanties houdt?
Gaat ook helemaal niet om Intertoys. Wat moet ik daar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkopen ze wel spellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal niet om Intertoys. Wat moet ik daar.
Ze hebben daar van die fluffy beestjes die best prettig zijn in bedquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal niet om Intertoys. Wat moet ik daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |