Allebei uiteraardquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:14 schreef Mariocash het volgende: [..] Doe je ook aan krachttraining of alleen hardlopen?
Laat me raden: jij doet helemaal niet aan sportquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke mooie mannen doen niet echt aan sportschooltje
Goed zo. Een combinatie tussen kracht en cardio is het beste. Anders ga je er op een gegeven moment uitzien als een uitgemergelde Ethiopiër.quote:
Wat doen die dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar om de frisse lucht, de natuur en om de beweging.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat me raden: jij doet helemaal niet aan sport
Die kijken je aan over een biefstuk heen in een mooi restaurant met een geile blik maar net als je denkt nu gaat het neuken worden dansen ze nog even een uurtje of twee met je op je lievelingsmuziekquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kijken je aan over een biefstuk heen in een mooi restaurant met een geile blik maar net als je denkt nu gaat het neuken worden dansen ze nog even een uurtje of twee met je op je lievelingsmuziek
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
Bewegen in de frisse lucht is wel het lekkerste.
Want daar kun je geen krachttraining doen? Jij bent de enige die het over een sportschool had.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar om de frisse lucht, de natuur en om de beweging.
Hey een vogelspotterquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar om de frisse lucht, de natuur en om de beweging.
Ja fit worden wel uiteraard maar ik krijg altijd een hoog SBS6 beeld voor me van sportschoolmannen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Want daar kun je geen krachttraining doen? Jij bent de enige die het over een sportschool had.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook een favo seksplaat
Toch wel. Met je vadsige, uitgezakte lichaam.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |