Mijn gedachten was dat de relatie goed genoeg was om deze afspraak nageleefd te zien worden. Helaas zit dat er niet meer in.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:13 schreef Mrmime het volgende:
Gauw met haar in gesprek en zorgen dat je die afspraak alsnog op papier krijgt... zou de relatie zo goed mogelijk houden. En waarom niks op papier gezet destijds?
In overleg gaan met je ex en hopen dat ze eerlijk is.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:11 schreef Gijsm het volgende:
Wat kan ik doen en waar heb ik recht op, om er voor te zorgen dat ik mijn investering van 50.000 euro terug krijg en het restant van de nieuwe overwaarde verdeeld wordt?
Die ruikt geld dus dat wordt delen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
In overleg gaan met je ex en hopen dat ze eerlijk is.
Er zijn echt nog wel eerlijke mensen... maar als je gelijke met allerlei verwijten komt en dingen gaat eisen dan verdwijnt de eerlijkheid als eerste.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:21 schreef cunial het volgende:
[..]
Die ruikt geld dus dat wordt delen.
Uhm....quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
In overleg gaan met je ex en hopen dat ze eerlijk is.
dat gewildquote:....Maar nu komt zij helemaal niet meer terug op onze afspraak en verwacht ze dat zij de helft krijgt van de volledige overwaarde van de woning....
Wat dom.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:11 schreef Gijsm het volgende:
We hebben geen samenlevingscontract o.i.d. en ook nooit iets op papier gezet,
Dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:55 schreef maily het volgende:
Die 50.000 van jou in het koopcontract is toch bewijs?
En sterkte uiteraard.
Bewijs van wat precies? Er is 50K ingebracht, maar tenzij daar expliciet bij staat van wie tsja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:55 schreef maily het volgende:
Die 50.000 van jou in het koopcontract is toch bewijs?
En sterkte uiteraard.
Uit de OP:quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bewijs van wat precies? Er is 50K ingebracht, maar tenzij daar expliciet bij staat van wie tsja.
quote:We hebben geen samenlevingscontract o.i.d. en ook nooit iets op papier gezet, behalve dat in het koopcontract staat dat de 50.000 euro van mij afkomstig is.
Oh dat had ik niet gelezen. Dan heeft TS wel geluk.quote:
Ja en? Dat wil nog niet zeggen dat het dan ook weer automatisch zo terug moet vloeien bij een verkoop. Wij hebben dat soort dingen vast laten leggen. Dat was overigens wel icm een samenlevingscontract.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |