Wat precies is onzin? Dat jouw stuk vooral betrekking heeft op misbruik algemeen, dus door mannen/vrouwen? Of dat er geen onderzoek is gedaan naar lange termijnseffecten seks tussen 13jarige jongen en lekker volwassen wijf?quote:
Heb het ook over dit topic. FP nooit geopend.quote:
Er zijn jongens van 13 die dit als droom hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik kan me de trauma's al voorstellen van de arme jongen die hierop mocht kruipen
[ afbeelding ]
Puriteinse conservatieve Amerikanen:')quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:43 schreef Gehrman het volgende:
Lekker toch zo'n seksjuf. Is de droom van ieder 13-jarig jochie.
Een combinatie van kind, seks en vrijwillig in een stukje tekst is onzin.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat precies is onzin? Dat jouw stuk vooral betrekking heeft op misbruik algemeen, dus door mannen/vrouwen? Of dat er geen onderzoek is gedaan naar lange termijnseffecten seks tussen 13jarige jongen en lekker volwassen wijf?
Gefeliciteerd, je gaat door in de race voor de domste post van de dag.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:04 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de ouders zeggen bedoel je?
Met 13 jaar ben je niet echt een kind meer.
Zorgelijke gedachte inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2019 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je gaat door in de race voor de domste post van de dag.
Misschien leren jouw conclusies niet te baseren op enkele random losse woorden in een tekst, maar op de inhoud, je weet wel, dat wat er daadwerkelijk staat.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:47 schreef loni55 het volgende:
[..]
Een combinatie van kind, seks en vrijwillig in een stukje tekst is onzin.
Nogmaals een 13 jarige is niet in staat om zelf te bepalen wat die wil. Puur en alleen door de machtsverhouding is het ongewenst. Laat staan als je de mentale ontwikkeling in achting neemt en de gevolgen op lange termijn die zo'n gebeurtenis veroorzaakt en met zich brengt.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien leren jouw conclusies niet te baseren op enkele random losse woorden in een tekst, maar op de inhoud, je weet wel, dat wat er daadwerkelijk staat.
En er is natuurlijk een wereld van verschil tussen fysieke dwang, chantage en wel instemmen maar nog niet oud genoeg zijn om daadwerkelijk te beoordelen of je het echt wil. Het is zeer aannemelijk dat de lange termijns impact die deze verschillende varianten hebben op de lange termijn, totaal kunnen verschillen.
Net zoals dat het verschil tussen man-jongen, vrouw-jongen, man-meisje, etc. wellicht ook invloed kan hebben op de lange termijns effecten.
En bij een puber jongen zou de aantrekklijkheid v/d vrouw mogelijk wel degelijk invloed kunnen hebben op de lange termijnseffecten.
Of zouden volgens jou de effecten, ongeacht de factoren, altijd precies hezelfde zijn?
De baas heeft gesproken in FB. 13 jarige jongetjes zijn hitsig, dus seks met een volwassene is ok.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:37 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nogmaals een 13 jarige is niet in staat om zelf te bepalen wat die wil. Puur en alleen door de machtsverhouding is het ongewenst. Laat staan als je de mentale ontwikkeling in achting neemt en de gevolgen op lange termijn die zo'n gebeurtenis veroorzaakt en met zich brengt.
Effecten zijn niet altijd hetzelfde dat begrijp je ook. Psychologie van een mens is ingewikkeld maar een traumatische ervaring heeft altijd effect op een mens laat staan een kind.
De baas?quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
De baas heeft gesproken in FB. 13 jarige jongetjes zijn hitsig, dus seks met een volwassene is ok.
quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
De baas heeft gesproken in FB. 13 jarige jongetjes zijn hitsig, dus seks met een volwassene is ok.
Begrijpend lezen is lastig ?quote:Op zondag 17 februari 2019 10:34 schreef Danny het volgende:
Wat zij doet is niet juist, maar laten we niet doen alsof jongens van 13 geen hormonen zouden hebben.
Oh, er moet genuanceerd gereageerd worden?quote:
Ja, zul/len we het voortaan ook prijzen als een meisje van 12 een kerel van 50 kan verleiden. Met grote verbazing en afschuw die FB discussie gelezen. Met name de reactie van @Danny is wel heel erg verontrustend vind ik. Walgelijk is een beter woord daarvoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zou je me geen woorden in de mond willen leggen? Dank je.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die zegt dat wat die juf gedaan heeft ok zou zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat hier de grote fout gemaakt wordt door een fantasie als een echt iets te zien.
Ik lees hier heel vaak dat er gefapt is op een juf oid. Dat was dus een fantasie die zoiets bewerkstelligde. Maar even serieus: wilden jullie échte sex met de leerkracht? Ik geloof er niks van.
Sex met de leerkracht is één ding, maar de nasleep hiervan is immens. Zoiets moet je echt niet willen meemaken als 13 jarig jochie. En dat had de juf echt wel kunnen weten. Moedwillig een 13 jarig kind meeslepen in alle shit omdat ze abnormale sexuele behoeften had....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |