Ik ben een leeuw, geen haantje.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:29 schreef scrupuleus het volgende:
Myr trekt de haantjes wel weer aan hoor
o ik schorpioenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een leeuw, geen haantje.
Als er blauw is, is het niet goed en als blauw dan elders is, is het weer niet goed. Sjezus.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
Ama zit weer te sletten bij de buurtjes hoor
Dat is toch zo'n wanstaltig beestje dat in het donker op zoek gaat naar insecten die niemand anders blieft en nietsvermoedende voetzolen?quote:
ama is geen echte blauwequote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er blauw is, is het niet goed en als blauw dan elders is, is het weer niet goed. Sjezus.
o ik las ergens dat ze veel passie en gevoel hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n wanstaltig beestje dat in het donker op zoek gaat naar insecten die niemand anders blieft en nietsvermoedende voetzolen?
Wowquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
Ama zit weer te sletten bij de buurtjes hoor
Heb je ooit een romantisch enigszins ondeugend gedichtje gehad van een schorpioen dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
o ik las ergens dat ze veel passie en gevoel hebben
Jij wel van een leeuw?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ooit een romantisch enigszins ondeugend gedichtje gehad van een schorpioen dan?
ik ontvang geen gedichtenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ooit een romantisch enigszins ondeugend gedichtje gehad van een schorpioen dan?
zolang de zon maar schijntquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas niet nee, ik klik ook slecht met leeuwinnen
Ik krijg altijd extreme last van zaad- en plantkriebels van dit weerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja, ik ga zo maar even een tijdje naar buiten
niks mis meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg altijd extreme last van zaad- en plantkriebels van dit weer
bohhhquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt makker. Zo lekker alle schaamte van me afspoelen.
Poëtisch ditquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt makker. Zo lekker alle schaamte van me afspoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |