Zal ook niet een beetje aan je eigen houding liggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:53 schreef lrishCassidy het volgende:
Online ben ik altijd in gevecht met mannen. IRL zelden.
Oh zeker, Vind je dat erg?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal ook niet een beetje aan je eigen houding liggen.
Kun je dat doel in twee zinnen samenvatten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Nee, ik heb een doel met mijn muziek. Killem en Stray niet.
Hmm, ja dat kan ik, maar mensen luisteren niet, dus nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kun je dat doel in twee zinnen samenvatten?
Over mensen praten die er niet zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Nee, ik heb een doel met mijn muziek. Killem en Stray niet.
Over Stray?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Over mensen praten die er niet zijn.![]()
![]()
Oke jammer, ik was wel benieuwd, is maar n kleine moeite toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hmm, ja dat kan ik, maar mensen luisteren niet, dus nee.
Teveel voor dit forum ^^quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke jammer, ik was wel benieuwd, is maar n kleine moeite toch?
Het is meer van dat mensen vreemd zijn, dat vind jij en ik ook wel. Of anderen mij vreemd vinden is niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh ik snap wel dat mensen mij vreemd vinden ^^
Waarom doen die mensen dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Je staat versteld hoeveel assholes je treft als vrouw zijnde op het inet.
Killem is lief in mijn ogen.
Geen idee. Kansen vergroten op wat dan ook?quote:
Oke ik snap 't al.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Geen idee. Kansen vergroten op wat dan ook?
Dat weet jij wel als kloon zijnde ^^
Hoe gaat het verder met je gezondheid?quote:
Af en toe wat pijn op de borst, maar verder goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je gezondheid?
Lekker nummer, funky. Niet van die neppe Bruno Mars “funk”.quote:
Ik ben ook maar een ‘druggie’, h...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben altijd leuk, maar dat wordt niet alijd gezien^^
Wat heb je eigenlijk wl? Geen foon, geen mic, geen humor...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:08 schreef lrishCassidy het volgende:
Tis maar goed dat ik geen mic heb nu
Voor jou?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk wl? Geen foon, geen mic, geen humor...
Er zijn wel meer vrouwen die geen humor hebben, dus je hoeft je niet te schamen. Blijft wel jammer uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een ‘druggie’, h...
Volgens mij ga jij helemaal los als je een paar lijntjes op hebt.quote:
Volgens mij ben ik het type dat dat nooit doet omdat ik het niet nodig acht ^^quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij helemaal los als je een paar lijntjes op hebt.
Is ook beter dat jij dat niet doet. Denk niet dat het er gezelliger op zou worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het type dat dat nooit doet omdat ik het niet nodig acht ^^
Oh dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is ook beter dat jij dat niet doet. Denk niet dat het er gezelliger op zou worden.
Je slaat weer wartaal uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 03:44 schreef lrishCassidy het volgende:
Hoewel, mensen luisteren nu ook al naar me. Toch wel, soms
Mensen luisteren ernaarquote:
Vind ik ook..Ik zie hem vaak voorbij komen hier.quote:
Hoe vaker hoe beterquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik ook..Ik zie hem vaak voorbij komen hier.
quote:Op zondag 17 februari 2019 00:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Gary Numan met dochter. Godskolere wat een mooi meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |