Ik dacht dat je al weg wasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Klopt en arabische! p.s. ben een meisje, is alleen grappig om me als jongen voor te doen. Ben hier overigens niet lang meer. Maandag nieuwe baan, en ik ga mijn best doen, zodat ik het verder in het leven kan schoppen.
U2, get a room.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hey, ben je getrouwd? Zo nee, afspreken? En dit is een serieus verzoek.
Inderdaad. Spruitjes sowieso niet. En al zeker niet in pyjamaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Spruitjes met appel jus en kaneel, []ook niets?[/b]
Bananen in pyjama's zijn al erg zat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Inderdaad. Spruitjes sowieso niet. En al zeker niet in pyjama
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bananen in pyjama's zijn al erg zat.
Ik geloof niks meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sanasoufi is echt een lekker wijf
Dringt pas nu tot me door dat de naam Fokzine.net al een tijdje niet meer actief gebruikt wordtquote:
Oh echt? Da's wel grappig.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
In zijn afscheidstopic 2 weken geleden zei je nog dat er voor VK geen weg meer terug was als mod. Wat kan de wereld toch veranderen in 2 weken tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |