Ik denk dat ik voor jullie client hoop dat jullie beter in jullie werk zijn dan dat jullie daadwerkelijk advies moeten vragen op een online forum aan mensen die 0 kennis hebben van de casus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:56 schreef hulpbureau het volgende:
Ik ga zelf er van uit dat zij 100% word afgekeurd , in het begin WGA en later zal dat denk ik zelfs IVA worden. Wij denken dat die ene diagnose van een psychiater + verwijzing van huisarts voor behandeling genoeg is voor toegang tot WIA. Wat denken jullie? Over 2 dagen zal er een hoorzitting plaats vinden waar we ook mondeling zullen uitleggen waarom we vinden dat onze klant wel toegang tot WIA hoort te krijgen.
Bij bezwaar nog niet. Dat is pas het geval tijdens beroep. Tijdens bezwaar kun je nog alles inbrengen. Dus ex nunc bij bezwaar. Daarom maak je ook het meeste kans op positieve uitslag als je bezwaar nog moet gaan indienen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:21 schreef trein2000 het volgende:
Juridisch-technisch dingetje, je moet een nieuwe aanvraag indien en geen bezwaar maken. Je draagt namelijk nieuwe feiten aan. In bezwaar wordt ex-tunc getoetst
Tenminste, toch @:R_one ?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:27 schreef Vinilojan het volgende:
[..]
Bij bezwaar nog niet. Dat is pas het geval tijdens beroep. Tijdens bezwaar kun je nog alles inbrengen. Dus ex nunc bij bezwaar. Daarom maak je ook het meeste kans op positieve uitslag als je bezwaar nog moet gaan indienden.
En zijn client krijgt gewoon toegang tot WIA. Als je met zo een rapport aankomt bij een bezwaar dan word je per direct 80 tot 100 procent afgekeurd. Dit is het geval bij alle schizofrenie ziektes,(je hebt verschillende types), zolang je dat ziekte hebt , word je en blijf je ook afgekeurd.quote:
Ik heb daar totaal geen verstand van. Dus ik geloof je meteen...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:36 schreef Vinilojan het volgende:
[..]
En zijn client krijgt gewoon toegang tot WIA. Als je met zo een rapport aankomt bij een bezwaar dan word je per direct 80 tot 100 procent afgekeurd. Dit is het geval bij alle schizofrenie ziektes,(je hebt verschillende types), zolang je dat ziekte hebt , word je en blijf je ook afgekeurd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen verstand van. Dus ik geloof je meteen...
Hmm .....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Vindt verder niemand het bijzonder dat er een hoorzitting is op zondag? Of is dat standaard binnen het UWV?
Goed punt, dicht voor overleg dan maarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Vindt verder niemand het bijzonder dat er een hoorzitting is op zondag? Of is dat standaard binnen het UWV?
verhip, had nog niet eens naar de data gekekenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |