Jammer eigenlijk dat Jessie het nooit over hun heeft anders waren ze precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:59 schreef Mjelleke het volgende:
Strandhuisje vervalt weer in t oude patroon. Roddelen over Jessie.
Pffff nou zet de streams net aan en ze zijn weer over Jessie aan t zeiken. Dat er de hele dag geen lach van af kan, nou ik zie hem vaker lol hebben dan die 4 chagrijnen bij elkaarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:59 schreef danaqui het volgende:
Het is weer Jessie Jessie Jessie in dat neukhok
Jessie jessie Jessie![]()
![]()
Lekker voor ze inderdaad, want Gerrit wordt nu veiliggesteld door deze verhaallijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als Mylène binnen komt dan schijt het hele neukhutje zeven kleuren stront, want dat Gerrit dan nog niet naar huis gaat is een ding wat zeker is... ze hebben het erover dat Franny en Tim als ze op de bank komen, niet naar huis gaan, zeker te weten Gerrit zeggen ze want die doet niks.
👍🏻quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat Jessie het nooit over hun heeft anders waren ze precies hetzelfde
Jessie heeft het eigenlijk nooit over iemand
Jawel, in hun huisje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:03 schreef Zeyina het volgende:
Jessie vraagt Mike en Lotus: Willen jullie een bakkie koffie
Lotus: Hebben we al
Volgens mij hebben ze nog geen koffie gehad
Ah okquote:
Gelukkig zegt Jessie alles eerlijk in iemands gezicht.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Lotus koopt een pak shag van Jessie. Hij gaat het zo pakken. Ze loopt weg en Jessie zegt tegen Hiske en Christel: dat gaat ze van haar achtergehouden geld betalen. Eerst haar zwarte geld opmaken en haar witte geld opsparen. Zo doen criminelen dat.
Hiske: dat kan je niet zeggen.
Jessie: jawel, het is een crimineel.
Ja, hij had het er al met Jessie over vanmorgen. His was weer met schoenen in zijn caravan voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Heerlijke fittie Hiske en Adriaan.![]()
![]()
Terwijl het blijkbaar Christel is die het zegtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:08 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Jessie alles eerlijk in iemands gezicht.
Ja, en ik vraag me dan gelijk af hoe Jessie aan extra shag kan komen, want hij zegt net dat er al twee keer geen shag is besteld bij de boodschappenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:08 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Nee. Terecht.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfffff Hiske heeft weer niet op de "Goedemorgen" van A3aan gereageert, A3aan is er
helemaal klaar mee...... Tering wat 'n kinderachtig gedrag van die A3
Ik zie Jessie ook nooit z'n voeten vegen en loopt ook overal zo naar binnenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij had het er al met Jessie over vanmorgen. His was weer met schoenen in zijn caravan voor de zoveelste keer
Het irriteert hem vooral dat ze met haar modderpoten elke keer zijn slaapkamer binnen stampt. Daar begon het mee. Ze komt met een flauwe smoes dat ze van Brandon daar naar toe moest.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfffff Hiske heeft weer niet op de "Goedemorgen" van A3aan gereageert, A3aan is er
Nou, nou, dat is ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
A3aan moet 'n mooie boom uitzoeken met 'n sterke zijtak
En Fritsie... ze was weer in de caravan zonder haar schoenen uit te doen,quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft hij laten komen met koerier. Om te voorkomen dat mensen geen shag zouden hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me dan gelijk af hoe Jessie aan extra shag kan komen, want hij zegt net dat er al twee keer geen shag is besteld bij de boodschappen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:08 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Terwijl het blijkbaar Christel is die het zegt
En Jessie heeft Lotus al aangesproken op dat geld achterhouden
Veel anderen maken er ook geen probleem van. Maar van Adriaan is het bekend dat hij het niet wilt in de caravanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie Jessie ook nooit z'n voeten vegen en loopt ook overal zo naar binnen
Ja Jessie en Adje zijn twee tampons samengesmolten, die mogen alles natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is dan weer goed doordacht van hemquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft hij laten komen met koerier. Om te voorkomen dat mensen geen shag zouden hebben
Dat is Adjuhs' mattie hè. Die mag dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord. en de post die ik lees zegt dat Christel het zegt en daar reageer ik opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Jessie noemt Lotus 3x crimineel.
Dat zeg ik net, moeten ze die vieze Jessie ook aanpakken. Die loopt ook overalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Fritsie... ze was weer in de caravan zonder haar schoenen uit te doen,
Dat heeft hij extra besteld, want als er niets te roken is, sloopt hij een muur uit de caravan. Is voor niemand goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me dan gelijk af hoe Jessie aan extra shag kan komen, want hij zegt net dat er al twee keer geen shag is besteld bij de boodschappen
Dat wil ik zien, geen shag meer kopen dusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat heeft hij extra besteld, want als er niets te roken is, sloopt hij een muur uit de caravan. Is voor niemand goed.
Ik heb het wel gehoord en opgeschreven.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gehoord. en de post die ik lees zegt dat Christel het zegt en daar reageer ik op
Ja. Als reactie op mijn post. Dus nee dat stond er nog niet toen ik mijn post neerzette.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehoord en opgeschreven.
Gerrit is koning, heeft “meest romantische utopiaan” timtim ruimschoots overtroffen en heeft zn doel bereikt. Huldequote:
KLotus is er ook pissig om gewordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Gerrit is koning, heeft “meest romantische utopiaan” timtim ruimschoots overtroffen en heeft zn doel bereikt. Hulde
Goed gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lichaamstaal zegt dat het van lotus der kant toch niet helemaal goed zit nog
Ik schreef gisteren al dat Mike er de (toenmalige) komende uren en dagen het nog wel zou voelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee wou net precies weten wat maaikie met kristel heeft gedeeld omtrent hun “ruzie” terwijl zij gisteren met dr dronken harses alles in geuren en kleuren uit de doeken heeft gedaan in de feeksenvillaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
klote valentine zou verboden moeten worden 😉😉quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:21 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nee wou net precies weten wat maaikie met kristel heeft gedeeld omtrent hun “ruzie” terwijl zij gisteren met dr dronken harses alles in geuren en kleuren uit de doeken heeft gedaan in de feeksenvilla
Modelletje "Sumo"quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:30 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt vrouwelijk (meer)....
Als je op zo'n klein stukje leefomgeving al niet eens goedemorgen tegen iemand kan zeggen... pffffff.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:27 schreef cobain1994 het volgende:
Hiske heeft een ochtendhumeur? Zegt geen goedemorgen tegen A3
KLotus uitslag op zijn tattoos.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:34 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is dat voor zwarte vlek op mike's arm?
[ afbeelding ]
wat is er niet vrouwelijk meer aan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:30 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt vrouwelijk (meer)....
gelukkig zegt ze sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:23 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Sorry man. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.
Hahaha. Hoe vaak heeft Hiske dat al wel niet gezegd en beloofd
1x vind ik wel genoeg hoor, wordt er nu 'n beetje iebelig van. Jessie en ZIJN koffiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
mmm lekker zegt Jessie als hij zijn koffie ruikt, hij roept Adje, die moet ook ff ruiken
[ afbeelding ]
Afschuwelijk. Het is totaal niet te zien wat het moet voorstellenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:34 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is dat voor zwarte vlek op mike's arm?
[ afbeelding ]
Vooral de houding en de lelijke tattoos.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat is er niet vrouwelijk meer aan?
Zou dit nou echt lekker zijn? Wat vinden de anderen ervan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
mmm lekker zegt Jessie als hij zijn koffie ruikt, hij roept Adje, die moet ook ff ruiken
[ afbeelding ]
Hij, die nooit ergens tiijd voor had want hij moest zoveel regelen is nu de hele dag met die koffie van hem bezig. En iedereen moet er wat over zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1x vind ik wel genoeg hoor, wordt er nu 'n beetje iebelig van. Jessie en ZIJN koffie
Nou geweldig..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had die pot met gemalen koffie uit z'n handen geslagen na 3x verplicht ruikenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij, die nooit ergens tiijd voor had want hij moest zoveel regelen is nu de hele dag met die koffie van hem bezig. En iedereen moet er wat over zeggen
Elke scheet die hij laat moet bewonderd worden. Groot verwend kind.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1x vind ik wel genoeg hoor, wordt er nu 'n beetje iebelig van. Jessie en ZIJN koffie
Ja het zijn allemaal niet van die schone lui daar, ook zijn snot neus steekt hij er regelmatig in.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Trouwens, net dat Jessie water ging halen op de terugweg ff Katie op d'r rug krabben
maar hij zal daarna niet ff zijn handen wassen en gaat gewoon verder met de koffie
Ja mooi he, moest er ook om lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kwartier bezig om z'n haar te kammen.......... trekt die er 'n petje over![]()
Ja dat is Mikequote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kwartier bezig om z'n haar te kammen.......... trekt die er 'n petje over![]()
Jessie bashen, hier?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:45 schreef formule het volgende:
Het weer Jessie bachen worden, het was zo gezellig
Nu z'n zonnebril op, op naar Scheveningen denkt Mikequote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he, moest er ook om lachen
Kunnen vrouwen ook goed hoor Dotteke.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Zo veel mannen daar en Franny staat gleuven dicht te gooien
[ afbeelding ]
Niks mis mee toch, als ze het zelf wil doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Zo veel mannen daar en Franny staat gleuven dicht te gooien
[ afbeelding ]
Dat is zijn bomgordelquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:49 schreef formule het volgende:
Mike met gereedschap aan zijn broek, geweldig
Weet ik, maar er zijn kerels daar die de hele dag niets doen, die kunnen toch ook helpenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen ook goed hoor Dotteke.
Zag hem eerst een trui uitrekken, toen zijn t-shirt, broek aan en dichtknopen, trui weer uit, t-shirtje weer uit, hemdje aan, t-shirtje weer aan, broek weer ontknopen en shirtjes erin en uiteindelijk de trui er weer overheen.quote:
Slijmbal die Katie, die vindt ook alles best.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Lekker kontje heb jij he lieverd, zegt Franny tegen Katie,.,.,.,.,.,.,. mooi wangetjes
[ afbeelding ]
Die weet niet eens waar ze mee bezig is..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:51 schreef DKUp het volgende:
Tranny moet iets doen zo vlak voor de stemmingen.
Zoals een beetje alles wat ze doet voor Utopiaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die weet niet eens waar ze mee bezig is..
Er zijn er bij waar je lang op kunt wachten, die zien werk niet eens als ze er over vallen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, maar er zijn kerels daar die de hele dag niets doen, die kunnen toch ook helpen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, wij zien er tenminste ook de lol wel van in. De fanaten slapen nog.
Komt Marjet?????????????quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag komt mijn prinsesje, zegt Jessie
Ja, dan kan ik weer alleen om 5 uur opstaan, zegt Adje
Meen je dit nu echt, zegt Jessie
Want?quote:
Ik heb geen idee wie hij bedoeldquote:
Nee, dat begreep ik hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Je bent me te snel af, was niet vervelend bedoelt!
Dat roepen ze al dagen in afwachting van de nieuwe inwonerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie hij bedoeld
Er komt een ex van Ger als nieuwe bewoner en Rowena en Ruud komen vandaag, maar die gaan weer weg als het goed is
ZO, die heeft een wilde nacht gehad zo te zienquote:
Ze zitten daar allemaal op een vrouw te wachten, de spanning in hun broek loopt opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat roepen ze al dagen in afwachting van de nieuwe inwoner
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
De ex van Gerrit (Mylène) komt vandaag, morgen of maandag.
Denk het, en op een tablet typ ik niet zo snel.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik hoor.
Misschien is het beeld hier iets voor. Dat kan ook he?
Ik hoorde het, denk ik tik het maar nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:59 schreef Crabapple het volgende:
Hoorde Jessie net nadrukkelijk over handen wassen met Adriaan
Ja typisch Ex on The Beach, Love Island en Temptation Islandquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Talpa ziet het succes van al die andere Love programmas dus die denken: ''Fuck it'' dan doen wij het ook maar in dit dooie Utopia.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja typisch Ex on The Beach, Love Island en Temptation Island
Maandag staat in de telegraaf, vandaag sws niet en op zaterdag ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
Ja en dat er geen zeep meer is.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:59 schreef Crabapple het volgende:
Hoorde Jessie net nadrukkelijk over handen wassen met Adriaan
Met maandag kunnen zeook voor tv bedoelen hequote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maandag staat in de telegraaf, vandaag sws niet en op zaterdag ook niet
Ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:04 schreef DKUp het volgende:
Ruud en Rowena zijn helemaal niet interessant. Daar begrijp ik Sheil nog wel in.
Of in de uitzending van maandag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maandag staat in de telegraaf, vandaag sws niet en op zaterdag ook niet
Mike vond het al raar dat ze daar voor naar Utopia kwamen. De taart kon ook bezorgd wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
Kan ook zijn Maandag te zie bij Utopia, dat kan ook!
Dan kan ze inderdaad eerder binnen komen.
Bezoek was al eerder dat het niet door gingquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met maandag kunnen zeook voor tv bedoelen he
Ze hebben voor vandaag alles afgezegd, de zumba lessen en tim mocht geen bezoek dit weekend
Gerrit is ook nog een soort van gek op haar, dus daarom zal Gerrit het ook wel moeilijk krijgen met zijn gevoelens.quote:
Dat laatste hoop ik toch wel, kan die 2 niet meer zien!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie hij bedoeld
Er komt een ex van Ger als nieuwe bewoner en Rowena en Ruud komen vandaag, maar die gaan weer weg als het goed is
Nee dat heeft hij wel geprobeerdquote:
Heeft hij die zélf uitgenodigd dan? Vind ik ook dat Merel haar ingebeelde vriendje eens moet uitnodigen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
Uit de wakkere krant van Nederlandquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe weten jullie wie de nieuwe inwoner wordt?
Staat in de telegraafquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe weten jullie wie de nieuwe inwoner wordt?
Ze hebben bijna alles van 1 al opnieuw gedaan met weinig effectquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel apart dat ze ineens een ex erin gooien van een bewoner
Ahh thanksquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Uit de wakkere krant van Nederland
Klopt, dit zorgt wel voor nieuwe wendingquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ze hebben bijna alles van 1 al opnieuw gedaan met weinig effect. Nu gaan ze op de creatieve tour
![]()
Haha cool!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)esdriehoek-in-utopia
Dat heb ik dus ook Bakkiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ok twijfel over waarheidsgehalte telegraaf, muts heeft ook typische posts op fb omtrent verhuizing en borg, kan gemaakt zijn... was het eerder al zo concreet bekend wie binnenkomt?
Twijfel
Fay en Demi.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ok twijfel over waarheidsgehalte telegraaf, muts heeft ook typische posts op fb omtrent verhuizing en borg, kan gemaakt zijn... was het eerder al zo concreet bekend wie binnenkomt?
Twijfel
Wat is haar FB, nee nog nooit is het bekend gemaakt wie de nieuwe bewoner wordt als een vrijwilliger weg gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Twijfel
Ja toen de twins binnen in Uto1, moesten komen, stond dat ook al in de Telegraafquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Twijfel
Mylene beintemaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat is haar FB, nee nog nooit is het bekend gemaakt wie de nieuwe bewoner wordt als een vrijwilliger weg gaat
Edit: Oh met de twins dus wel
Die heb ik ook nooit gezien, dus dit is fake news.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja toen de twins binnen in Uto1, moesten komen, stond dat ook al in de Telegraaf
Nee dat was echt!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit gezien, dus dit is fake news.
Ik zie niks bijzonders staan op haar FBquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders staan op haar FB
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:19 schreef Alocanda het volgende:
Als we er toch exen in gaan gooien dan wil ik de bozige ex van Tim ook wel daar en 2 weken later de ex van Franny waar ze ook nog gek op is.
Gerrit en een model? Vind dat nogal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:02 schreef DKUp het volgende:
UTO / Mysterieuze nieuwe bewoonster: Wie is het?
Hier het verhaal over de vijftiende bewoner.
Maandag op tv of haar binnenkomst dus
Klopt ook geen hol van.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit en een model? Vind dat nogal ongeloofwaardig.
Hoorde Mike net over de Zumba praten en toen zei Lotus dat dat vandaag al is.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met maandag kunnen zeook voor tv bedoelen he
Ze hebben voor vandaag alles afgezegd, de zumba lessen en tim mocht geen bezoek dit weekend
En als Jessie dat zegt dan moeten mensen dat maar doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike vond het al raar dat ze daar voor naar Utopia kwamen. De taart kon ook bezorgd worden
Ik denk dat ze niet weten dat Jessie ze heeft gevraagd het op te halen
Ze komt zo binnen verwacht ik. Het is vrij rustig nu.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoorde Mike net over de Zumba praten en toen zei Lotus dat dat vandaag al is.
Bereid je voor op weer een deceptie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tof, eerste keer dat ik een nieuwe ga meemaken.
Echt welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij kent haar misschien, maar een relatie echt niet!
Echt wel ik was erbij toen ze elkaar verkering vroegenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij kent haar misschien, maar een relatie echt niet!
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:19 schreef Alocanda het volgende:
Als we er toch exen in gaan gooien dan wil ik de bozige ex van Tim ook wel daar en 2 weken later de ex van Franny waar ze ook nog gek op is.
Troll dag ook. Ik geef gewoon mijn mening en wat ik denk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jij wel dan? maaar goed het is weer troll dag voor je veel plezier
Doen de andere ook tochquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Troll dag ook. Ik geef gewoon mijn mening en wat ik denk.
Fake meningquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Troll dag ook. Ik geef gewoon mijn mening en wat ik denk.
quote:
Jullie zijn allebei trolls en nu Pastaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt je nog geen troll. Kom op zeg.
Als je maar vaak genoeg schreeuwt dat anderen niks doen lijkt het of je het zélf erg druk hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Adje is er helemaal klaar mee,wordt hem te veel wat goed te begrijpen is. Jessie doet zijn beklaag bij Erik dat Jessie ook nog steeds bezig is met inpakken, en dat hij ook nog genoeg andere dingen te doen heeft blabla, en waarom de rest niet mee helpt want die doen toch geen ene flikker enz.. Nou Franny en Lotus waren de geul aan het dicht maken
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Echt wel ik was erbij toen ze elkaar verkering vroegen
ik heb helaas net al lotus ook een kromme rug..ben dan wel tatoe loos..heb hier en daar ook behoorlijk spekkies..maar heb nog nooit die opmerking gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral de houding en de lelijke tattoos.
Timoteef zijn ''droomvrouw'' eruit tyfen en zijn ex erinquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Franny weer met haar kinderstemmetje...kan dat kind niet opbokken?
Dat is een Poolse...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Timoteef zijn ''droomvrouw'' eruit tyfen en zijn ex erin
Zo hebben we allemaal wel wat b_engeltje, niemand is perfect.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb helaas net al lotus ook een kromme rug..ben dan wel tatoe loos..heb hier en daar ook behoorlijk spekkies..maar heb nog nooit die opmerking gehad
Zeurt ze weer om een puzzeltje?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Franny weer met haar kinderstemmetje...kan dat kind niet opbokken?
Ja en Tim wilde helpen maar mocht niet van het schuimquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Adje is er helemaal klaar mee,wordt hem te veel wat goed te begrijpen is. Jessie doet zijn beklaag bij Erik dat Jessie ook nog steeds bezig is met inpakken, en dat hij ook nog genoeg andere dingen te doen heeft blabla, en waarom de rest niet mee helpt want die doen toch geen ene flikker enz.. Nou Franny en Lotus waren de geul aan het dicht maken
Rustuggggggggggggggg.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:37 schreef Sofia2019 het volgende:
Nou hoe laat komt de ex van Gerrit binnen.
oela oela hop hop hopquote:
Ja laten we er ex-topia van makenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Timoteef zijn ''droomvrouw'' eruit tyfen en zijn ex erin
Ze is erg onzeker hoor ....Kind is echt niet goed wijs hoor...ik zou het niet snel zeggen, maar die moet haast wel een verstandelijke beperking hebben...quote:
Nog even wachten, binnen nu en 13.30 uur.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:37 schreef Sofia2019 het volgende:
Nou hoe laat komt de ex van Gerrit binnen.
2 Bruiden voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik denk dat Baldr en Timoteef verre familie van elkaar zijn
om chaos te veroorzaken daarbinnen, het huidige concept werkt gewoon niet meer. dus nu gaan we de fase ''Complete Chaos'' inquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja laten we er ex-topia van maken
Er is een reden dat het exen zijn ..anders waren het toch nooit exen
Ik snap echt niet dat vast houden aan exen..ja voor een tijdje de liefdesverdriet..maar wasrom wil iedereen zijn ex terug???
Je moet het vooral niet persoonlijk opvatten. Ik bedoelde vooral ook de manier van lopen en ook die sjek-stem. Ik loop als een soort van Terminatorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik heb helaas net al lotus ook een kromme rug..ben dan wel tatoe loos..heb hier en daar ook behoorlijk spekkies..maar heb nog nooit die opmerking gehad
Het ligt er maar aan wie de relatie verbroken heeft denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat vast houden aan exen..ja voor een tijdje de liefdesverdriet..maar wasrom wil iedereen zijn ex terug???
Komt goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:40 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haha er stond maandag. Maar ik hoop dat ze de uitzending bedoelen
Zéker weten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is erg onzeker hoor ....Kind is echt niet goed wijs hoor...ik zou het niet snel zeggen, maar die moet haast wel een verstandelijke beperking hebben...
Ze gingen nog goed met elkaar om en Gerrit heeft volgens zichzelf met iedere ex nog redelijk goed contact.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb beeld nu.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet het vooral niet persoonlijk opvatten. Ik bedoelde vooral ook de manier van lopen en ook niet sjek-stem. Ik loop als een soort van Terminator
Een kleine mededeling, hij heeft hulp nodig denk ik dat hij gaat zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Groepsmomentje voor Adje, stopt ie met bakken?
Adriaan vertrekt en Ruud en Rowena blijven?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:51 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Adriaan vertrekt en Ruud en Rowena blijven?
Iedereen voorspelde het al maar door dat doordrukken van Jessie nu weer kosten uitgegeven die nergens voor nodig waren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |