Smorgens ben je er altijdquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:18 schreef formule het volgende:
[..]
Ik moet meer streamen, dit wist ik niet
Ja. Een groen dekbed. Niet Franny en Tim. Franny liep buiten. Niet Mike en Lotus. Die liggen onder een gestreept dekbed. Dus....rarara. Extra hint. Het zag er uit of iemand van achter werd aangeduwd.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:04 schreef formule het volgende:
Er was een sec. beeld van vieze voeten ,en volgens mij sex
Euhhhhhhhhhhhhhhhh Shelly en Ger kunnen het bijna nieet zijn, want Shel zei gisteren nog geen seks meer met ger te willenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Een groen dekbed. Niet Franny en Tim. Franny liep buiten. Niet Mike en Lotus. Die liggen onder een gestreept dekbed. Dus....rarara. Extra hint. Het zag er uit of iemand van achter werd aangeduwd.
Sherlockmodus
Las dat ze Maandag komt in de krantquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Het is dus de ex van Ger die komt. Juist nu ik vandaag veel weg ben 😡
Kunnen ze Franny niet wijs maken dat het dropjes zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we lekker poepie scheppen, zegt Franny die de hele tijd aande geiten vraagt, wat is er schat?
[ afbeelding ]
Ik zit ook de hele tijd van stream te wisselen op zoek naar een lichtgroen effen dekbedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhh Shelly en Ger kunnen het bijna nieet zijn, want Shel zei gisteren nog geen seks meer met ger te willen
Dat licht groene dekbed is wel van een bed in de mongoolse tentquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele tijd van stream te wisselen op zoek naar een lichtgroen effen dekbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |