Heeft Rick ook een paardenlach inmiddels?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:08 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Hij lijkt steeds meer op zijn pa...
Hmm nog niet duidelijk dus..quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze aan het huilen was.
Nee dat nog niet gelukkigquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Heeft Rick ook een paardenlach inmiddels?
Die Tim en Cherise zijn beide apart.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Tim ziet er beter uit dan vorig jaar... nog steeds niet de snuggerste
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Dagger87 het volgende:
Lekker geld verdienen. https://www.televizier.nl(...)of-geld-aan-deelname
Het slaat überhaupt allemaal nergens op, dan moet ‘ie daar überhaupt niet aan meedoen enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Het slaat nergens op"
Inderdaad ja
waarom niet? Het geeft de verleiders motivatie om beter hun best te doen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:24 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Die is of echt super super verlegen of gewoon dood van binnenquote:
Maar het was Sidney die boos was, zou Demi dan nu al de mist in gaan?quote:
Ik geloof er echt niks van.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:12 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
waarom niet? Het geeft de verleiders motivatie om beter hun best te doen.
Ik vind het ook maar een saai mens. Maja, misschien ontdooit ze nog.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 07:35 schreef verbijstering het volgende:
Die is of echt super super verlegen of gewoon dood van binnen
Als je echt gek op elkaar bent zou dat natuurlijk helemaal niks uit moeten maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Heikki en Milou zullen allebei wel voor de bijl gaan... en om na 7 maanden relatie al aan zo'n test mee te doen is ook de kat op het spek binden lijkt me
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:53 schreef RipCity het volgende:
Zweet die brandsteder zo of is er iets anders mis? Bij elke standup is heel zn shirt kletsnat?
Dat is toch een vereiste van t programma?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:31 schreef roos94 het volgende:
Die Milou komt echt zo verschrikkelijk dom over
Ik zou me als ik al ooit mee zou willen doen inderdaad 2 keer per dag leegsjorren zodat je seksdrift tot een minimum is teruggebracht... en onder de douches wordt niet gefilmd als je er solo onder staat tenminstequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef Vlicious87 het volgende:
Wat ik me afvraag he.. Hebben die gasten daar een masturbatieverbod? Als je helemaal leeggerukt bent, dan heb je ook weinig zin in vreemdgaan.
Tot de blaren op je dop staan!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou me als ik al ooit mee zou willen doen inderdaad 2 keer per dag leegsjorren zodat je seksdrift tot een minimum is teruggebracht... en onder de douches wordt niet gefilmd als je er solo onder staat tenminste
Nee maar je kent elkaar dan ook nog niet goed genoeg dat je elkaars gedrag goed genoeg kunt duiden... deze twee wonen volgens mij ook nog niet samen...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 10:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je echt gek op elkaar bent zou dat natuurlijk helemaal niks uit moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |