Je scheel betalen voor een naampje zodat je kan pimpen met je hippe unibody met 1 output en 24 donglesquote:
Ook ideaal om inbrekers mee te beschadigen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:22 schreef VleesLollie het volgende:
Dell heeft altijd van die lange levertijden, meuk uit China
Lenovo Thinkpads
Ik heb destijds volgens mij ook 3 weken gewacht op mijn Thinkpad direct besteld bij Lenovo. Kwam uit China.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:22 schreef VleesLollie het volgende:
Lenovo Thinkpads
Het is het waard om op kwaliteitslaptops te wachten, die kut Dells zijn het wachten niet waardquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik heb destijds volgens mij ook 3 weken gewacht op mijn Thinkpad direct besteld bij Lenovo. Kwam uit China.
Maar die was dan wel gecustomized qua component
Truequote:Op donderdag 14 februari 2019 20:26 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Het is het waard om op kwaliteitslaptops te wachten, die kut Dells zijn het wachten niet waard
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:04 schreef Catkiller het volgende:
Je zusje staat anders meteen klaar, dat is ook een del snap je.
van marktplaats kopenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:05 schreef Atak het volgende:
Topic-zie-mij-stoer-doen-en-een-Dell-bestellen-in-plaats-van-marktplaats-kopenAls het Apple was geweest had ik dit topic nog begrepen.
Dit, TS klaagt alleen maar terwijl hij geen idee heeft waar het door komt. Het antwoord had hij zo kunnen weten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:03 schreef Oscar. het volgende:
Komt door de CPU. Intel kan gewoon niet genoeg leveren en dus moet je achter in de rij aansluiten.
Ben wel beetje huiverig voor die keyboard gate, maar vooralsnog geen problemen. Maar gebruik dat ding dan ook amperquote:
Thinkpad FTW.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:22 schreef VleesLollie het volgende:
Lenovo Thinkpads
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |