ga ik eens proberen, zeker de guacemole is een goed ideequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:36 schreef Myraela het volgende:
Maak quasadilla’s.met kaas, paprika, ui en gekruid gehakt dubbelvouwen tussen de gril. Met veel guacamole, zure room en koriander erbij.
Zal eens kijken waar dat te krijgen isquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn favoriete “wrap” zijn zelfgemaakt van genixtamalizeerd maïsmeel ofwel Masa
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Masa
Dit is goddelijk lekker. De tarwemeel wraps in de op zijn ronduit smerig.
Maak je die makkelijk?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn favoriete “wrap” zijn zelfgemaakt van genixtamalizeerd maïsmeel ofwel Masa
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Masa
Dit is goddelijk lekker. De tarwemeel wraps in de op zijn ronduit smerig.
Ja,quote:
Ah oke cool klinkt goed wel. Wij hebben hier alleen brakke anti aanbaklaagpannen alleen, is het daar niet in te doen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja,
Masameel (das wel ff zoeken) zout en water tot een deeg kneden dat als zachte boetseerklei aanvoelt.
Half uurtje laten staan minstens
Dan bolletjes zo groot als een Ping Pong bal rollen en deze in een tortilla pers of tussen twee zware boeken persen tot een pannekoek, wat plastic folie voorkomt plakken.
Een ijzeren of stalen koekenpan heet maken (geen vet erin, geen anti aanbakpan gebruiken) en ze daar een voor een op bakken. Staan veel filmpjes op YouTube over corn tortilla, die het laten zien
Wel warm eten, koud worden ze rubberig
daar krijg ik steeds ads voor op youtubequote:Op donderdag 14 februari 2019 19:46 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer een andere wrap gebruiken is ook lekker. Die van No Fairytales bv. (appie en Jumbo verkopen ze)
Nee, je pan moet je goed heet stoken (275-300 graden) en dat moet je met een teflonpan niet doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke cool klinkt goed wel. Wij hebben hier alleen brakke anti aanbaklaagpannen alleen, is het daar niet in te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |