Ook als je onder invloed hebt gereden, rijbewijs 1 jaar is ingetrokken, en je later een nieuwe verzekering wilt?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:11 schreef Fe2O3 het volgende:
Rialto of tegenwoordig de vereende.
Een gewone verzekeraar kan als het goed is de intrekking zien bij een controle,
Ja?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Ook als je onder invloed hebt gereden, rijbewijs 1 jaar is ingetrokken, en je later een nieuwe verzekering wilt?
Het is sowieso een vraag bij het aangaan van een verzekering, ooit ingenomen, ooit gepakt met drank/drugs oid.quote:Aanmelding bij Stichting CIS
Als een persoon een rijontzegging heeft gehad zal dit door het OM worden aangemeld in een landelijke database waar verzekeraars gebruik van maken. De bezitter en/of bestuurder van dat voertuig zal in de databank van Stichting CIS worden geregistreerd. Elke verzekeraar bekijkt in dit systeem of u wel of niet acceptabel bent. In het geval van een rijontzegging heeft dus geen zin om bij 'reguliere' verzekeraars een verzekering aan te vragen. De acceptant(en) van deze verzekeraar(s) zal in in de meeste gevallen uw aanvraag toch afwijzen.
Je quote is toch een duidelijk antwoord?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 15:02 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Het is sowieso een vraag bij het aangaan van een verzekering, ooit ingenomen, ooit gepakt met drank/drugs oid.
Tijdelijke ontzeggingen geen id trouwens.
Noventasquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:20 schreef BuggsBunnny het volgende:
[..]
Bij welke verzekering zit je als ik mag vragen?
Over dat liegen is wel bekend. Was ook niet de bedoeling om dat zo te proberen uiteraard.
Meteen ook @:persoon erboven, dankjewel. Ik ging daar ook al vanuit, of had iig al door dat er heel veel verzekeraars zijn die het niet doen. Wellicht dat er enkele zijn die dat wel doen.
Vraagt een leasemaatschappij hier niet ook naar? Types als (vriend van) TS lijken me voor hen ook een risico.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:39 schreef Aethereal het volgende:
Kun je niet van private lease gebruik maken? Aangezien je dan geen eigenaar wordt hoef je zelf ook niet de verzekering te regelen.
Ja, meestal moet de rijontzegging langer dan 5 jaar geleden zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:53 schreef baskick het volgende:
[..]
Vraagt een leasemaatschappij hier niet ook naar? Types als (vriend van) TS lijken me voor hen ook een risico.
Los daarvan is maat de vraag of private lease voordeliger is dan de verhoogde premie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |